Inaktuell Pacman0687 | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pacman0687

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Viklund

Ange ditt födelsedatum 27 Juli 2006

Vad heter du på discord? Mr Bean#3151

Ditt Hex-ID 110000136aa48a9

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs nej det gör jag inte, kan bevisa

Vilken ped ansöker du för? https://docs.fivem.net/peds/u_m_m_jesus_01.webp

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Ängeln Gabriel blev sänd till en fin ung kvinna som hette Maria. Han talade om för henne att hon skulle få ett barn som skulle regera som kung för evigt. Barnet, Jesus, föddes i ett stall, och dit kom herdar på besök. En stjärna ledde senare några män från Östern till det lilla barnet. Vi får veta vem som lät dem se den här stjärnan och hur Jesus räddades från att bli dödad. När Jesus var 12 år, talade han med lärarna i templet. Arton år senare blev han döpt och började det arbete som Gud sänt honom till jorden för att utföra: att predika och undervisa om Guds rike. Jesus valde ut 12 män, som skulle hjälpa honom i det arbetet, och gjorde dem till sina apostlar. Jesus gjorde också många underverk. Han mättade tusentals människor med bara några små fiskar och några bröd. Han botade sjuka och uppväckte till och med döda. Slutligen får vi läsa om allt som hände Jesus den sista dagen han levde och hur han blev dödad. Jesus predikade i omkring tre och ett halvt år. Lite mer historier om Jesus är NÅGOT förskräckligt har hänt. Johannes döparen har just blivit dödad. Heroʹdias, kungens hustru, tyckte inte om honom, och hon fick kungen att låta halshugga Johannes. När Jesus får höra det, blir han mycket ledsen. Han går till en öde plats för att få vara ensam, men människorna följer efter honom. När Jesus ser folkskarorna, tycker han synd om dem. Han talar därför till dem om Guds rike och botar de sjuka. När det börjar bli kväll, säger lärjungarna till Jesus: ”Det är redan sent, och det här är en öde plats. Skicka i väg människorna till byarna i närheten, så att de kan köpa mat.” ”De behöver inte gå härifrån”, svarar Jesus. ”Ge ni dem något att äta.” Jesus vänder sig till Filippus och frågar: ”Var kan vi köpa mat, så att det räcker åt alla?” ”Det kommer att kosta mycket, mycket pengar, om vi skall köpa så att alla kan få lite grann”, svarar Filippus. Andreas säger: ”Pojken som bär vår mat har fem bröd och två fiskar, men det räcker inte långt åt så många.” ”Säg till folket att sätta sig ner i gräset”, säger Jesus. Sedan tackar han Gud för maten och delar brödet och fiskarna i bitar, som lärjungarna ger människorna. Det är 5.000 män och många tusen kvinnor och barn. Alla äter sig mätta, och när lärjungarna samlar ihop det som blivit över, får de 12 korgar fulla! Jesus uppmanar nu sina lärjungar att stiga i en båt och fara över till andra sidan av Galileiska sjön. Under natten börjar det blåsa hård storm, och vågorna kastar båten hit och dit. Lärjungarna blir väldigt rädda. Mitt i natten får de se någon som kommer och går mot dem över vattnet. De ropar av rädsla, eftersom de inte vet vad det är de ser. ”Var inte rädda”, säger Jesus. ”Det är jag!” Lärjungarna kan inte tro det, och därför säger Petrus: ”Om det verkligen är du, Herre, så befall mig att gå till dig på vattnet.” Jesus svarar: ”Kom!” Petrus stiger ur båten och går på vattnet! Så blir han rädd och börjar sjunka, men Jesus räddar honom. Denna ped kommer att göra mig mer igenkänd och kommer inte att förväxlas med andra personer på servern. Jag försöker se så unik ut som möjligt i servern, vilket kommer att göra rpen mer intressant och bättre. Om jag får en ped kommer den att lägga till bättre rpens än vad det är nu.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Min roll är inte som andra människor, och rpar är främst för skojs skull. När jag var rpar var jag en väldigt seriös rpare och har många intressanta idéer, som secnarion kan förbättra rpen på den här servern med ett steg. Jag skämtar ofta Det är en bra sak att skilja min RP från andra, för min karaktär flörtar ofta med brudar och är så charmig som möjligt .Detta är också annorlunda eftersom de flesta jag känner inte har modet. Jag är en person som alltid försöker följa reglerna under scener osv. Min ped och tex Jeses/sme har mask och väska eller något sånt, självklart andra Du kan ha det, men det finns sätt som vissa människor gör det på, andra gör det inte. Jag är en epsron, och han vill också att min scen ska planeras väl så att du inte blir avstängd eller liknande, jag är också en person som hatar människor som fortsätter tjata och är väldigt arga över det, använd Min röst gör också andra människors röster annorlunda, eftersom jag är efterbliven

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag vill ha en ped för att jag vet att de hade förbättrat min rp först och främst vill jag ha ett fast utseende de blir bättre rp.Och jag vill folk ska tjänna igenom hur jag ser ut så folk ska veta hur just Jonne ser ut. Det som också får mig att vela ha ped är just för att ja har en rätt hög rp nivå och de passar med en ped karaktär. Och de ser bra ut och blir bättre rp när inte alla har samma kropsfrom och samma anisikte form och de är de och jag vet att ped skulle passa min karaktär jätte bra och speccielt jag vill sticka ut från andra skapa roliga scenario med denna ped karaktör och jag har börjar prata lite mer annorlunda de är svårt hur jag ska förklara men jag pratar mer hest de låter annorlunda iaf och de skulle passa med en ped karaktär jätte bra

Vad är dina mål med en ped karaktär? Mina mål är att skapa roliga scenarion med min karaktär Jesus och få uppmärksamhet till sin karaktär och kunna visa att man kan rp folk kommer att tycka att ens karaktär ser bra ut och roligt att kunna testa på nytt. att Att min karaktär ska kunna se mer realisktisk och mer igenkännande och ändå kunna rpa annorlunda jämtemot andra kanske fixa en annan röst med hjälp av voicechanger eller något. Med min ped vill jag bara kunna nå en högre rp nivå då eftersom jag har fast hår stil fasta kläder som gör rpn bättre för vissa byter ju hår varje dag som är väldigt låg rp nivå. Jag vill Jag vill kunna visa mitt rp nivå på en helt annan grad och vill vara en förebild för folk när de kommer in server och verkligen märker och ser att denna server är en bra rp server och en seriös rp server så de tar det också och höjer sin rp nivå se att denna server gäller och är Sverige eller nordens bästa rp server jag var med i grunde och rp i unive och spelat ända sen nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka