Nekad Packe | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Packe

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198204360984/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Wangdell

Vad är ditt discord namn? albert1234#7603

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Roger Olsson växte upp i orten och hade en svår uppväxt då han pappa lämnade honom och hans mamma när han bara var 10 år gammal. Roger bodde i Rinkeby och han var det enda vita barnet på kvarteret och under hans tid i grundskolan så hade han nästan inga vänner. Men när Roger började gymnasiet på en annan skola så hittade Roger en vän Mohammed och efter bara några veckor så var han vän med nästan hela klassen. Det började med att Roger var med när hans kompisar sålde droger och slutade med att han själv gjorde det. Han höll på med kriminella saker ända tills han fyllde 20 och då bestämmde han sig för att ta tag i sitt liv och förändra det. Så han tog sin bil och packade in alla sina saker och flyttade till en helt ny stad och gick polisskolan och blev senare en polis. Där skaffade han en fru och två barn.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag tycker att det är otroligt roligt att verkligen leva in i en karaktär som man roleplayar. Jag kommer att bidra med en riktigt bra rollspelare som brinner för roleplay.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag har hört och sett riktigt bra saker om den här servern. Som att det är en välgjord server med många seriösa spelare och det är den är på toppen av listan med svenska servrar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade ett tiktok konto som heter Cosmo som lägger ut videor på när han roleplayar på Unive och då blev jag väldigt interesserad av att spela på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med rollspelet är att för det mesta ha kul men samtidigt så brinner jag för rollspel och vill verkligen leva in i en karaktär och komma ifrån verkligheten ett tag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål med unive är at bli en högt uppsatt polis och att stoppa kriminaliteten men samtidigt som jag tjänar pengar och försörjer min familj. Jag vill även bidra till en säker och rolig atmosfär som alla kan trivas i.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv deltagare i en annan server för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka