Nekad PACDON... | Medlem ansökning{Elliot WLJK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199219723049/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pascal Navarro

Vad är ditt discord namn? PACDON#1240

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes i Stockholm år 1999 han föddes på Södersjukhuset mitt i stan. Kareem började dagis sedan gick han över till skolan han klarade mellanstadiet med ganska dåliga betyg och ganska få vänner, Men dom vännerna han hade då var jättesnälla, Så Kareem trivdes i mellanstadiet han och hans vänner brukade vara ute på rasterna och spela Fotboll och körde straff turneringar, Hans bästa vän Greger brukade oftast vinna han var jätte bra på Fotboll och Kareem var nästan alltid 2a plats, Förutom när Greger e sjuk såklart. När Greger var hemma sjuk så vann Alltid Kareem, Kareem började på Fotboll i slutet av 4an och blev riktigt duktig. Men en gång i 6an när Kareem körde match med laget så hände det en hemsk olycka. Kareem skulle springa och ta bollen från motståndaren, Han sprang så fort han kunde till bollen sen från ingenstans så kom hans fotbollssko in i gräsplanen så hans sko fastna, Kareems fot knäcktes och han bröt den, Kareem låg på marken avsvimmad av chock, Greger som körde i samma lag sprang fram till Kareem och försökte prata med honom men fick inget svar, Det forsade fram med föräldrar och dom ringde ambulansen, Ambulansen anlände ungefär 4 minuter efter händelsen och Kareem var inte riktigt vaken han var snurrig, blodig från näsan, När han ramlade slog han rakt in i näsan också, ambulanspersonalen började med ett ge han syrgas och smärtstillande (Morrfin). Kareem kände ingenting när dom började rätta till hans fot, Dom rättade till hans fot och la in han i ambulansen, Greger och Kareems mamma följde med i ambulansen, Dom anlände till sjukhuset då åkte Kareem in på intensiven efter som att han inte riktigt vaknade han åkte in och ur i medvetnandet. Kareem behövde opereras, Han blev opererad och låg inne på sjukhus i 2 veckor, När han kom ut ur sjukhuset var det svårt att gå. Greger var alltid där för Kareem, Kareem behövde sluta i fotbollen men det kommer alltid vara en av hans intressen. Kareems fot läkte och blev bättre o bättre efter ett halv år så kunde han gå och springa som vanligt. I högstadiet så gick det snabbt för Kareem, Kareem och Greger hamnade i samma klass efter 6an så dom var jätteglada, 7an hade Kareem dåliga betyg i men efter sjuan så förstod han allvaret med att ha dåliga betyg Kareem slutade spela så mycket PS2 och fokuserade mer på skolan, Han gick ut 9an med Höga betyg och kom in på ett bra gymnasium han gick samhälle, och klarade 1,2,3 med Stabila betyg och började Polishögskolan han kämpade igenom alla 4a terminer Campus1-4 och klarade dom efter hårt arbete. Nu är det år 2022 och Kareem är redo på att bli Polis. Men han e inte säker om han vill börja som Ordningsvakt så han blir lite mer van med livet som beskyddare, annars e det bara och klara Polis provet så e han redo att beskydda Folket!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bättre/Högre RP på servern. Jag kommer kunna skaffa roliga jobb som att jobba som polis eller vakt, Och jag kommer få mer grejer att göra!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett Gott skratt, och Högre RP jag tycker själv att min RP e väldigt hög så att det skulle nog hjälpa att vara medlem också!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man vill att motparten också ska ha kul i ett scenario och inte spelar för makt och pengar eller för att vinna

Hur hittade du Unive? Genom kompisar som spelar på Unive! Och Sociala Medier (Internet)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka