Accepterad PACDON... | Chef-jobb ansökan [SuzieQ] [Skyle, Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Suzie Q´s Chef

Vad heter du IRL? Pascal

Vad heter du på discord? PACDON#1240

Hur gammal är du? 14 År Gammal (Född 2008)

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive i Cirka, 7 Månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mitt mål med att vara Chef på en av dom mest lyxiga bilaffärerna i hela Unive är såklart att driva in Kunder, Samarbeten, osv. Hur jag tänker driva in kunder och Samarbeten och bra Försäljare är genom Annonser, Bra Produkter (Bilar), Bra recensioner, och Duktiga Försäljare.

Annonser för att bli Försäljare,
/annons Är du Utbildad till Försäljare? Då är du Välkommen in på en Intervju hos oss på Suzie Q´s, Kraven för att bli en del av oss på Suzie Q´s är Följande /annons Hej! Är du sugen på att vara en del av Suzie Q’s? Då är detta en bra chans!
Vi på Suzies Söker nu kollegor! Kraven för att kunna jobba hos oss är följande.
- Utbildad (Försälj 1&2)
- Lösning orienterad
- Engagerad
- B körkort (Övriga körkort uppskattas)
- Prat Glad (God ton)
Ifall du stämmer in så är du Välkommen in på en Intervju!

Annons för att få in Kunder
/annons Är du sugen på att äntligen köpa din dröm bil? Då är det din tur dag! Vi på Suzie Q´s Har nu öppet, Kom förbi Firman så ska vi se till så att din dröm bil verkligen blir din! Ha det så länge.

Dom här 2 annonserna tycker jag är ganska lockande, Ifall man söker jobb som Försäljare, Samt Söker en bil. Mitt Mål är att driva detta Företag (Suzie Q´s) Till toppen, Att få bra Recensioner, Nöjda kunder, Goda samarbeten, Det är mitt Mål!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda kunskaper om att vara försäljare, Jag är Lösnings orienterad och engagerad, Jag är i nuläget Biträdande Chef hos Suzie Q´s så jag tror, Snarare vet att denna position som chef kommer passa just mig, Jag är prat glad och gillar att hjälpa folk,
Jag är kunnig om bilar och dess egenskaper, Som sagt är jag riktigt kunnig innom försäljning,
Jag har även jobbat hos
Saras Bil och MC (Personal Ansvarig)
&
Marje Lisas (Anställd).
&
Båtbolaget (Personal Ansvarig)
Som sagt är jag redan Bitr, Chef hos Suzie Q´s och så var jag Bitr, Chef hos Gripen. Så jag har kunskaper om att vara Chef över ett Yrke och jag vet hur man styr och ställer.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag, Jag som Chef kommer prioritera mitt jobb.
-----Vardagar-----
15:30 - 00:00
-----Helger-----
10:00 - 05:00 (Med Pauser)
Sen gör man alltid saker på helgen såklart, Men såklart kommer jag vilja ha en aktiv Bitr, Chef som ska hjälpa mig styra upp Suzie Q´s
-----Lov-----
10:00 - 05:00
Exakt samma som helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Jag har ingen anledning att sluta spela på Unive bara för att jag inte blir Chef, Ifall jag blir Chef så kommer RP:n inom Suzie Q´s bara förbättras! och Jag kommer mer än gärna vilja ta platsen som Chef!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte. Jag spelar endast på Unive

Har du läst våra Regler? Ja, Jag har läst alla regler, Medlems regler, Grund Regler, Discord Regler.

Tillbaka