Nekad PACDON... | Chef-jobb ansökan [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen Chef

Vad heter du IRL? Pascal

Vad heter du på discord? PACDON#1240

Hur gammal är du? Född: 2008 (14År)

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive Roleplay sedan 2022-04-01 Alltså Ungefär 7 Månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mitt mål med att vara Chef på en av dom mest Hjälpsamma tjänsterna i hela Unive är såklart att driva in Kunder, Samarbeten, Duktiga Mekaniker osv. Hur jag tänker driva in kunder och Samarbeten och bra Mekaniker är genom Annonser, Synliga på Gatorna, Bra reparationer, Annonser för att bli Mekaniker, /annons Är du Utbildad till Fordonsteknik, Reparation, Bromssystem, Miljö och Service, Då är du Välkommen in på en Intervju hos oss på Mekonomen Som sagt, Kraven för att bli en del av oss på Mekonomen är Följande - Utbildad inom fordonsteknik, reparation, bromssystem, miljö och service - B Körkort - Kompetent - Lösnings Orienterad - Kunna mycket om bilar/bildelar - Ha ett intresse om bilar. Annons för att få in Kunder /annons Är bilen trasig? Tur att Mekonomen är i Fart! Vi finns nu ute i Fält samt på Firman, Kom Förbi med Kärran så ska vi ta en titt på den, Eller skriv till oss på Unive City Appen så kommer vi direkt! Ha det så länge! Dom här 2 annonserna tycker jag är ganska lockande, Ifall man söker jobb som Mekaniker, Samt Söker lagning. Mitt Mål är att driva detta Företag (Mekonomen) Till toppen, Att få bra Recensioner, Nöjda kunder, Goda samarbeten, Det är mitt Mål!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är väldigt kunnig om Bilar både OOC och IG ofc, Har jobbat som Mekaniker IG sen innan, Jag är väldigt Lösnings orienterad, Jag kan arbeta under press och stress, Medans jag arbetar under press o stress kan jag Utföra jobbet väldigt bra, Jag kan hålla i större event, Samt är jag väldigt bra på att agera ett Befäl, Vilket är varför jag tycker jag passar som Chef över Mekonomen. Jag är kunnig inom Radion, Radio Disiplin, 4T Etc, Ifall jag ska bli chef kommer vi faktiskt införa Radio utbildning ifall jag märker att Radio Kommunikationen är Kaos, För att förbättra vår Kommunikation samt RP. Korruption inom yrket, Detta kommer jag inte tolerera som Chef, ifall detta ses kommer Hårda åtgärder tas av mig, (OOC) sen ska man inte vara korrupt för det är ett regelbrott!

Vad ingår i en Personbil?
Här kommer lite saker som finns i en Personbil

KAROSSERI

-Gasdämpare baklucka (gasfjäder)
-Sidospegel (backspegel)
-Stötfångare
-Skärm
-Beklädnad (hjulhuset)
-Kylargrill
-Motorhuv
-Dörrlister & skärmkant
-Handtag (dörrhandtag)
-Stötfångarfäste
-Dörrlås & låskista
-DragKrok
-Bagagelucka
-Frontplåt
-Gasfjäder
-Sidospegelglas
-Tanklock
-Ventilationsgaller stötfångare

Enkla motordelar

MOTOR

-Vattenpumpar
-Motorolja
-Packningar
-Vevaxel
-Oljeplugg
-Laddluftrör (turboslang)
-Insugspackning
-Vevaxeldrev (kugghjul)
-Gasvajer (gaskabel)
-Insugningsrör (insugsgrenrör)
-Kolv
-Oljesticka
-Topplockspackning
-Oljesump (oljetråg)

Övrigt

BROMSAR

-Bromsskivor
-Bromsbelägg
-Bromsslang
-Bromsbackar
-Hjulcylinder
-Handbromsbackar
-Bromsolja (bromsvätska)

FILTER

-Oljefilter
-Luftfilter
-Kupefilter
-Bränslefilter
-Växellådsfilter

TÄNDNING

-Tändstift
-Glödstift

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag, Jag RP:ar Väldigt mycket och jag tycker verkligen om att göra det. Min Aktivitet är Ungefär 4-12 Timmar om dagen Beroende på Dag, Vad jag gör om dagarna, Ifall jag har något viktigt i skolan ETC.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart hade jag gjort det, Har ingen direkt anledning att sluta spela på Servern bara för att jag inte blir Chef över Mekonomen, Jag kommer dock bli Väldigt Glad ifall jag får chansen att vara Mekonomen Chef!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte, Spelar endast på Unive RP.

Har du läst våra Regler? Ja. Jag har läst Unives Discord och FiveM regler.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka