Nekad PACDON... | Ban överklagan [sjoturtle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Meddelanden
667
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219723049/

Ditt Hex-ID: 11000014b11cb29

Vad är din discord tagg? PACDON#1240

Vem var det som bannade dig? sjoturtle

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent avstängd från Unive BanID: dvslxa Anledning: Ingen respekt mot folk med diagnoser, hånar dem. Ingenting vi tolererar på Unive Placerad av: sjoturtle ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det ser ut som att jag internet mobbar denna kille för han e funktions nedsatt. Det som hände är att jag trodde han lallade om att hans karaktär var funktions nedsatt, eller att han bara lallade, jag tänkte inte i stunden att han faktiskt var funktions nedsatt. Det var inte meningen att kränkas eller mobbas. Om jag visste att han var funktions nedsatt hade jag inte kommenterat på det då hade jag patrullerat med honom istället. Och göra så han känner sig välkommen och uppskattad. Och jag ångrar att jag inte tänkte mig för och tänkte att han kunde varit det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev AFK bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej! och Ja! Själva bannen är fel för detta är något som jag hade kunnat ta med han face to face och sagt förlåt (Jag gjorde det också) Jag tycker jag gjorde ett stort fel att påpeka hans talförmåga, Men jag hörde han dåligt/oklart så jag tänkte bara påpeka det det var inte meningen att kränka någon.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag men dom flesta har varit felaktiga. Dom som inte varit det har jag blivit unbannad på. Men en gång så var det en kille som attackera mig då tog jag upp mitt tjänste vapen (Tazer) och taza han när jag inte var i tjänst. (Blev unbannad)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ignorera honom eller inte brytt mig om det men det var svårt då jag höll på bli nerslagen IG och skickade överfalls larm för jag blev slagen på fängelset, Så jag var lite irriterad och stressad med, Men det spelar ingen roll för jag gjorde fortfarande fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag kommer aldrig då menar jag ALDRIG mer att negativt kommentera utan att tänka före jag pratar, Det var mitt fel 100% men jag visste inte att han var funktions nedsatt, Jag ångrar det jag vill bara lösa detta och se till så han inte e ledsen eller något också, Jag har skrivit till han han säger att det är chill men jag ska försöka hålla kontakt med han lite så han verkligen fattar att jag menar det, För jag vill inte bli sedd som en mobbare/Kräknare, Som sagt jag ångrar det jag gjorde och det ska ALDRIG hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ditt banöverklagande har nekats
Tråd låst och flyttad till Ban överklagande - arkiv

Du blev bannad i morse och vill redan tillbaka? Någonting säger mig att du inte lärt dig av din ban än.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka