Nekad PACDON... | Ban överklagan (Akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219723049/

Ditt Hex-ID: 11000014b11cb29

Vad är din discord tagg? PACDON#1240

Vem var det som bannade dig? Akzab

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är temporärt avstängd från UniveBanID: cjgpgo Anledning: powergaming Går ut om: 0 dagar 23 timmar 58 minuter Placerad av: Akzab

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tyckte själv att jag RPade på mina skador, Dock var det fel att jag inte skrev en /SME eller /ME, och så var det fel att jag körde iväg, Detta var bara rätt utsagt dålig RP av mig, detta ska inte ske, men i åtanke så RPade jag muntligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade krockat/kraschat, och så RPade jag lite muntligt men sen så började jag åka iväg och prata i radio, Så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en Felaktig bann, Det var en korrekt bann, och jag förstår det, och det ska inte hända igen, jag ska förbättra min RP, och så ska jag bli bättre med just PWG, Reglerna jag bröt mot var: Powergaming

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag, Dom flesta av bannsen har varit felaktiga, och dom som inte varit felaktiga har jag lärt mig av och förbättrat min RP och det gör jag fortfarande!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat RPa med /sme Avsvimmad, Och /me Blöder från näsan, Avsvimmad etc, och Rpa mer på mina skador, och inte köra iväg, Jag hade som sagt kunnat RPa att jag var avsvimmad och tagit scenariot med hjälp av sjukvårdare och göra ett lite roligare scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Väldig dålig RP av mig, Detta ska inte upprepas, och jag ska läsa på Reglerna!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, Du RP:ade inte på skador du frågade hur det gick efter 5 sec och så åkte du vidare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka