Nekad PACDON... | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Meddelanden
667
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219723049/

Ditt Hex-ID: 11000014b11cb29

Vad är din discord tagg? PACDON#1240

Vem var det som bannade dig? Jacob Akerman

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: vknuis Anledning: Powergaming Går ut om: 2 dagar 23 timmar 60 minuter Placerad av: Jacob Akerman

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig på grund av att jag Powergama, Vilket är ett stort regelbrott som jag ångrar att jag begått, Jag förstår att jag har gjort fel, Powergaming ska aldrig ske.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i tjänst och patrullerade med min kollega. Vi fick ett larm om klädbutiks rån som är ett prio 1. Jag satte på blåljus utan sirener då jag inte tyckte det var nödvändigt. vi kom i en kurva och jag råka trycka lite för mycket på gasen och hade en rejäl krash. istället för att rpa på skador dum som jag är fortsätter jag köra som att inget hade hänt. detta kommer aldrig ske aldrig då powergaming är tråkig rp och denna ban var mitt fel och ingen annans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig bann, Då powergaming är emot reglerna, Och ifall jag hade varit staff så hade jag också bannat i samma scenario.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer ej ihåg mina gamla banns så tydligt, Där emot har jag blivit bannad för just Powergaming och jag har nu läst på reglerna mer och förstår att det är fel. Jag har tagit lärdom av mina andra banns och förbättrar min RP nivå och har förbättra min RP nivå. Nu förstår jag allvaret i min bann och har tagit lärdom av den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde istället ha RP:at på mina skador istället för att Powergama för att Powergaming är emot reglerna och RP:a på skador är det man ska göra i lägen man blir skadad på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, att alltid RP:a på skador, Följa reglerna och aldrig powergama något mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du har blivit tillsagd av staffs tidgare att du ska hålla koll på hur du rpar under krockar då du tydligen powergameat ganska mycket. Du blev även bannad för powergaming 1 dag innan denna bannen. Vänta ut din ban och ta lärdom!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka