Accepterad PACDON... | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Meddelanden
667
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219723049/

Ditt Hex-ID: 11000014b11cb29

Vad är din discord tagg? PACDON#1240

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 2 DGR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: hcdxyy Anledning: lall Går ut om: 1 dagar 23 timmar 56 minuter Placerad av: Akam-o

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade, I min polis uniform, Jag pallade inte byta om till vanliga kläder för att det är ganska sent och jag e trött så min RP sjönk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Frågade om jag fick köpa min kompis bil och vi stog på vägen vid Marje lisas och sen innan så slogs vi lite fast vi skojade med varann!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte! Det var en korrekt bann. Men jag förstår att jag lallade och det var fel gjort av mig, Detta ska inte ni behöva se av mig igen, Jag bröt mot reglerna Sunt förnuft, lall dock så tycker jag inte detta ska vara en 2dagars bann utom snarare en SVbann! tycker jag!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en gång jag tog upp mitt tjänste vapen när jag inte var i tjänst och använde det på en kille som körde över mig med sin cykel (Taser). Jag lärde mig av mitt misstag och det har inte skett nåt sånt sen dess. (Fick unbann)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat dragit och lagt mig och slutat RPa för dagen, Så jag inte hade börjat lalla och brutit mot RP reglerna, eller så hade jag gått till polisstationen och börjat patrullera igen på riktigt och skippat lallet!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! jag måste lära mig att sluuta lalla så mycket helst när man e med vänner IC då blir man extra lallig, Men det var absolut inte okej det vi gjorde, Det ska inte ske Igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Jag skulle också behöva skriva till lite mer vad som hände?! Vet inte vart jag ska göra det om det är på DC eller var?

Vill se skärpning på din RP, fortsätter du bli bannad kommer vi trappa upp åtgärderna och då är det inte säkert du kommer vara kvar på Unive...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka