Accepterad PACDON | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Meddelanden
667
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219723049/

Ditt Hex-ID: 11000014b11cb29

Vad är din discord tagg? PACDON#1878

Vem var det som bannade dig? Doughen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-18 223618.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kära Unive Rollspel Staff-Team, Jag skriver till er med en ödmjuk bann överklagan angående min bann. Jag vill börja med att uttrycka min ånger för de handlingar eller överträdelser som ledde till att jag blev bannad. Jag inser nu att mitt beteende var olämpligt och jag är fast besluten att lära mig av mina misstag. Doughen valde att banna mig då jag bröt mot en av Unives Grund regler [§1.8] Powergaming. Detta var för att jag krockade in i 2 pelare sedan krockade ner i en Tvärbans station. Detta är ren Powergaming och det medger jag själv. Jag inser vad jag har gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade åkt iväg från stället vi krashade på, En kille som vi fritog buggades bort så jag stannade vid Bennys Customs för att ta hans ID och få han TP:ad till mig. Vid den stunden så blev jag bannad i 3 dagar aav Doughen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte felaktig. Jag bröt mot Regeln [§1.8] Powergaming. Det var en korrekt bann och jag förstår varför Doughen bannade mig. Jag ångrar vad jag har gjort & Kommer ta lärdom från denna bann till 100%. Jag tar hänsyn till Unives Regler & Följer dom, Detta var ett simpelt misstag från min sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad flertal gånger tidigare.
Det står att jag har blivit bannad 5 gånger senaste månaden, Men 3 av dom bannsen är helt felaktiga. Jag blir inte ofta bannad, Detta var en av dom få gånger som jag faktiskt begår ett regelbrott.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och kommer verkligen inte göra om detta misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ifall jag hade RP:at på skador så hade inte detta blivit en bann. Jag RP:ade knappt på skador. I verkligheten så hade man tappat medvetnandet och lidit av huvud trauman. Men jag RP:ade inte så. Stort misstag av mig som jag verkligen ångrar. Jag har tagit lärdom från denna bann & Kommer förbättra min RP nivå. Jag har läst igenom Unives regler en extra gång också!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% Jag kommer inte göra samma misstag igen. Ifall jag hamnar i ett likadant scenario så kommer jag göra annorlunda och RP:a på skador. Jag har lärt mig efter denna bann. Jag vet nu vad konsekvenserna för att bryta mot reglerna är.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka