Nekad PACDON | Ban Överklagan [BY G!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Meddelanden
667
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199219723049/

Ditt Hex-ID: 11000014b11cb29

Vad är din discord tagg? PACDON#7462

Vem var det som bannade dig? BY G

Hur lång tid var din ban? 1 Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-21 153408.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jadu, Tydligen så var det FailRP att RP:a med /me, Det var så att en grabb som är bekant IG, Hade blivit tagen av securitas, Jag beslutar då att frita honom, Så jag RP:ar med /me, /me Öppnar dörren, Tar han, Stänger, Sedan drog jag därifrån. Kanske lite tråkigt gjort, men jag gjorde det iaf, Ett misstag som jag har begått helt enkelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev bannad efter incidenten hade skett, Ungefär 2 minuter efter, Vi åkte på östra motorvägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför BY G! Bannade mig absolut, Men det kunde bara slutat med en varning egentligen, Inte bann, Tycker bannen var korrekt, Jag ångrar mina misstag, Det ska inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag, Jag har blivit bannad 2 Gånger senaste 3 månaderna, Båda var milda banns har jag för mig, & Har blivit unbannad på båda dom bannsen, Varje bann jag får tar jag läran ifrån, Jag lär mig av mina misstag & Förbättrar min RP Nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade skitit i att frita honom, Eller så hade jag hoppat ut ur min bil & Tagit upp han, & Haft en lite bättre RP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja Absolut, Har lärt mig efter denna bann, Jag kommer ändra min RP, & Kommer förbättra den, Jag skulle inte gjort om detta, Jag kommer ha en bättre RP Nivå framöver!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka