Inaktuell PACDON... | Ansökan till Staff[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Pascal

Ditt discordnamn: PACDON#1240

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag känner att denna position som Helper hade passat mig, Jag är väldigt engagerad och Lösningsorienterad, Jag kommer prestera fullt ut ifall jag får chansen att bli en del av staff teamet.

Jag vill bli Staff för att hjälpa Staff teamet och utveckla Unive Roleplay. Alltså hjälpa till att utveckla RP nivån. Jag vill hjälpa till med servern så att den kan fortsätta att utvecklas, Och att hjälpa Communityt på Unive.
Jag kommer stå upp för Unive Roleplay och medverka i att Driva Unive till toppen. Jag hoppas att jag får chansen att bli Helper och få kunna hjälpa resten av Staff teamet.
Mina kunskaper inom Staff yrket, är bra, Jag har bra kunskaper från ge roller i DC, Kommandon IG, Hur man hanterar en bann, Hur du kan effektivisera ditt arbete, Jag är väldigt lösningsorienterad vilket krävs som Helper, Jag tror att jag har mest egenskaper även fast jag inte varit Helper/Staff på Unive.
Jag är väldigt positiv av mig, en väldigt lösnings orienterad person, Jag vet hur man ska hantera kritik om jag har gjort något fel så kommer jag att åtgärda det felet så snabbt som möjligt.
Men kortfattat sagt, Jag vill bli Staff för att bidra till serverns utveckling och hjälpa folk som behöver hjälp med olika problem.
Jag hanterar banns på ett bra sätt, Som Staff ska du skaffa beviset (Bannbevis) sedan slutföra bannen, Jag har kunskaper med Avrapporteringar och Rapporteringar som en Bann Rapport.

Förbättringar på Unive. Jag tycker det förekommer väldigt mycket lall på ställen som Piren och Torget, Jag som staff hade jobbat på att förbättra det. Lall kan förekomma i olika situationer, Att man slåss utan anledning vilket också är RDM. Det kan vara mycket folk som skriker i micken. Iallafall, Mitt mål är att förbättra servern, Få bort allt lallande bland folket, Mitt mål är att göra så att folket kan känna sig trygga när dom spelar på Unive, Göra det till en Trevlig och Lung zoon där man kan RP:a, och lära känna nya människor.

- Korruption | Korruption är när man missbrukar sin makt, T.ex. Som Staff, Att man missbrukar den rollen, Att man kanske bannar folk för hel konstiga grejer, Eller spawnar in vapen och värdefulla grejer till sig själv och använder det till RP. Vilket är fullkomligt oacceptabelt och är absolut förbjudet.

- Det finns saker som jag har gjort som jag ångrar att jag gjort, Har sett folk blivit staff efter att dom gjort värre saker, Hoppas jag ändå kan få chans att bli staff

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
-----Vardagar-----
Måndag - Torsdag 14:00 - 00:00

Fredag & Lördag 10:00 - 05:00 Med pauser och så gör jag grejer på fritiden också!
-----Övriga LOV-----
Måndag - Söndag 12:00 - 05:00
-----Sommarlov-----
Från Morgon till Sen Kväll (09:00 - 03:00)

Som sagt så pausar jag,
Jag gör saker på min fritid, Så det kan alltid variera mellan tiderna!
Totalt: 5-15 Timmar om dyngnet.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan: 1a April 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inte Tidigare erfarenheter som Staff på (Unive)
Dock så har jag kunskaper från Drobz (SR Mod) Har lärt mig mycket genom att vara Staff där, Mycket kommandon ETC
- Jag känner också att jag har kunskaperna av en Staff, Så jag tycker denna rollen som Helper passar mig extremt!
och så har jag bra kunskaper om kommandon, Här kommer lite kommandon jag kan
Jag har varit Servervakt i nästan 3 Månader sammanlagt och inte fått indragen, Bortse när jag blev P Bannad, Fick dock tillbaka den när jag kom tillbaka, Jag sköter rollen bra, Abusar ej min roll, Är inte Korrupt, Kommer sköta min Helper roll likadant som min SV roll, Absolut inte, Abusea eller vara Korrupt, Kommer sköta min staff roll ordentligt. Kommer inte missbruka min makt (Korrupt).

/revive (id) Du återupplivar en Person, du kan använda dig av endast /revive för att återuppliva dig själv.
/noclip Du blir osynlig och kan flyga runt i ett osynligt läge, detta använder du dig av när du ska Specca folk.
/spec (id) Du blir i ett osynligt läge där du automatiskt följer efter och är i en Person. Du kan använda dig av olika knapp tryck för att se Deras inventory osv.
/specoff Du stänger av speccen och hamnar i vanlig Noclip
/freeze (id) Du fryser en Person, detta brukar man använda när man behöver se ID på en Person som sitter i T.e.x en bil.
/unfreeze (id) Du stoppar frysningen
/tpm Du sätter en Waypoint på kartan, sen skriver du /tpm, då kommer du TP'as till där din Waypoint var satt på kartan.
/setjob (id) (Jobb-Namn) (Roll/Rang) Du sätter en Persons Jobb på det specifika jobbet du valt i den specifika rangen du valt.
/addkey (namn) Detta ger dig en Nyckel till det specifika låset som du valt.
/clearinventory (id) Du rensar en specifik Persons inventory.
/givemoney (id) Detta spawnar in en viss summa pengar till en specifik Person.
/giveitem (id) (namn) Du ger ett specifikt föremål till en specifik Person
/giveweapon (id) (namn) Du ger ett specifikt vapen till en specifik Person.
/banhistory (Hex-id) Du ser Ban-Historiken på en viss spelare.
/v (namn) Detta spawnar in en Specifik bil som du valt.
/announce (meddelande) Detta annonserar ett Meddelande där hela Servern ser vad det står.
/pm (id) Du skriver något till en Specifik person i OOC-Chatten, detta kan underlätta för Staffs igenom att man kan använda det för att kalla in någon till Support.
/dv Detta tar bort närvarande fordon.
/kick (id) (anledning) Du sparkar ut en person ifrån servern av den specifika anledningen du valt.
/svban (id) (anledning) Du bannar en person i 60 minuter i den specifika anledningen du valt.
/ban (id) (dagar) (anledning) Du bannar en Person antalet dagar du valt av den specifika anledningen du valt. Du kan banna i en halv dag igenom att skriva 0,5 på dagar.
/unban (Hex-id) Du unbannar en Person.
/search (Steamnamn) Du ser Hex-Id't på en Person. Ifall en Person har Combat-Loggat så kan du använda detta för att få Hex id och sedan banna denna Person igenom att använda dig av /banoffline.
/banoffline (Hex-id) (Dagar) (Anledning) Du bannar en Person som är Offline i antalet Dagar du valt av den Specifika anledningen du valt.
/toggleid Du ser Id på Personer över deras huvuden.
/togglename Du ser Steam-Namnet på Personer över deras huvuden
/bring (id) Du drar en Person till dig
/goto (id) Du går till en Person
/sc för att skriva i Staff chatten
/sv för att skriva i SV chatten
/m (id) du skriver till en person med det IDet
/who (id) för att se om personen T.ex. är Medlem och Krim
/skin (id) för att ge ID:et en Klädmeny

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att jobba inom alla områden som Staff, Det ska man vara, Man ska alltid vara förberedd för allt! Jag tycker att Support och Donation är roliga eftersom att jag gillar att hjälpa folk som stöter på Problem, Samtidigt tycker jag alla områden är intressanta på sitt sätt!

-Hoppas att denna skriftliga ansökan är bra! Kommer göra bättre ifrån mig på den muntliga ;)

Senast ändrad:
+rep tycker att han borde få en chans och har sett honom prestera med sin servervakt roll vilket gör att han kommer kunna uppnå en bra staff nivå

++rep riktigt trevlig och rolig grabb och värkar kunna sina grejer och riktigt mogen tycker skulle passa som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka