- Meddelanden
- 667
- Reaction score
- 62
Vad är ditt namn i verkligheten? Pascal
Vad heter du på discord? PACDON#1240
Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Skolan
Måndag - Torsdag 14:00 - 00:00
Fredag & Lördag 11:00 - 05:00 Med pauser och så gör jag grejer på fritiden också!
Övriga LOV:
Måndag - Söndag 12:00 - 05:00
Sommarlov:
Från morgonen, Kan vara allt från 09:00 - 01:00, 12:00 - 06:00, Ibland dyngnar jag också.
Som sagt så pausar jag, Jag gör saker på min fritid, Så det kan alltid variera mellan tiderna!
Alltså mellan 4-15 timmar om dagen (Kan Variera)
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan mitten av april blev jag Whitelist, sen har jag fått indragen medlem en gång men fått tillbaka den
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ingen bild men ungefär 7 kanske, och majoriteten av dom var felaktiga och dom som inte har varit fel har jag tagit lärdom av och väntat ut bannen.
Har du varit blacklistad någon gång? Ja
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som RP:ar som vanligt men har lite olika perms som, /dv Tar bort en bil som är i närheten av dig, /kick (anledning) Du sparkar en spelare från Unive (INGEN BANN)/svban (id) (anledning) du bannar en spelare i 1 timme för något milt regelbrott dom begår /revive (id) Du åter upplivar en person med det IDet /sv för att skriva i Servervakt chatten, /toggleid Visar IDet på spelare över huvudet. En servervakt har som skyldighet att KICKA OCH SVBANNA spelare som lallar och bryter minimala regelbrott för att stoppa RP nivån från att sjunka. Man ska RP:a som vanligt, En servervakt är en hjälpande hand för Staff teamet.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har erfarenheter om just SV och Staff kommandon. Jag är mycket seriös men jag är också rolig, Ifall man bara är seriös så blir RPn ganska tråkig. Jag ser för många som lallar inne på servern och inget händer med dom, Så jag vill bli SV så jag kan stoppa detta, Det drar bara ner RP nivån, en SVbann eller kick känner jag kommer hjälpa då dom kanske läser på reglerna och förbättrar sin RP nivå. Jag är även ingen Korrupt kille (Kommer berätta vad det är i den sista frågan), Alltså att mina vänner också kommer få kick eller SVbann ifall jag ser dom lalla.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt, Ska ha bra och Hög RP nivå. Man ska inte på något sätt hota i OOC med att banna han eller kicka han, eller DVa hans bli. En SV ska kunna ta beslutet att banna/kicka en person som bryter mot en regel. Servervakten ska alltid hjälpa folk som stöter på olika problem, och ha en bra ton mot folk.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption, Det är ett ord som kan beskriva många saker. Just i detta tillfälle pratar vi om T.ex. att mina kompisar lallar, och jag som SV inte sätter en bann eller kick på dom. Det kallas korruption. Abuse är att jag som SV har /revive perms och jag abusar dom, Vad det menas är att jag, T.ex. Blir skjuten i en skottlossning och dör att jag revivar mig själv är abuse, Jag kan ge ett till exempel, Att jag blir påkörd och dör samt att jag revivar mig själv, Det förstör scenariot och är Abuse. Ett annat exempel är att min kompis blir skjuten och dör och så revivar jag han, Det är också abuse och korruption.
Vad heter du på discord? PACDON#1240
Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Skolan
Måndag - Torsdag 14:00 - 00:00
Fredag & Lördag 11:00 - 05:00 Med pauser och så gör jag grejer på fritiden också!
Övriga LOV:
Måndag - Söndag 12:00 - 05:00
Sommarlov:
Från morgonen, Kan vara allt från 09:00 - 01:00, 12:00 - 06:00, Ibland dyngnar jag också.
Som sagt så pausar jag, Jag gör saker på min fritid, Så det kan alltid variera mellan tiderna!
Alltså mellan 4-15 timmar om dagen (Kan Variera)
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan mitten av april blev jag Whitelist, sen har jag fått indragen medlem en gång men fått tillbaka den
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ingen bild men ungefär 7 kanske, och majoriteten av dom var felaktiga och dom som inte har varit fel har jag tagit lärdom av och väntat ut bannen.
Har du varit blacklistad någon gång? Ja
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som RP:ar som vanligt men har lite olika perms som, /dv Tar bort en bil som är i närheten av dig, /kick (anledning) Du sparkar en spelare från Unive (INGEN BANN)/svban (id) (anledning) du bannar en spelare i 1 timme för något milt regelbrott dom begår /revive (id) Du åter upplivar en person med det IDet /sv för att skriva i Servervakt chatten, /toggleid Visar IDet på spelare över huvudet. En servervakt har som skyldighet att KICKA OCH SVBANNA spelare som lallar och bryter minimala regelbrott för att stoppa RP nivån från att sjunka. Man ska RP:a som vanligt, En servervakt är en hjälpande hand för Staff teamet.
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag har erfarenheter om just SV och Staff kommandon. Jag är mycket seriös men jag är också rolig, Ifall man bara är seriös så blir RPn ganska tråkig. Jag ser för många som lallar inne på servern och inget händer med dom, Så jag vill bli SV så jag kan stoppa detta, Det drar bara ner RP nivån, en SVbann eller kick känner jag kommer hjälpa då dom kanske läser på reglerna och förbättrar sin RP nivå. Jag är även ingen Korrupt kille (Kommer berätta vad det är i den sista frågan), Alltså att mina vänner också kommer få kick eller SVbann ifall jag ser dom lalla.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt, Ska ha bra och Hög RP nivå. Man ska inte på något sätt hota i OOC med att banna han eller kicka han, eller DVa hans bli. En SV ska kunna ta beslutet att banna/kicka en person som bryter mot en regel. Servervakten ska alltid hjälpa folk som stöter på olika problem, och ha en bra ton mot folk.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption, Det är ett ord som kan beskriva många saker. Just i detta tillfälle pratar vi om T.ex. att mina kompisar lallar, och jag som SV inte sätter en bann eller kick på dom. Det kallas korruption. Abuse är att jag som SV har /revive perms och jag abusar dom, Vad det menas är att jag, T.ex. Blir skjuten i en skottlossning och dör att jag revivar mig själv är abuse, Jag kan ge ett till exempel, Att jag blir påkörd och dör samt att jag revivar mig själv, Det förstör scenariot och är Abuse. Ett annat exempel är att min kompis blir skjuten och dör och så revivar jag han, Det är också abuse och korruption.