Nekad PACDON | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Pascal

Vad heter du på discord? PACDON#7462

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Varför? Jag är föredetta MA & Staff.
Jag vill bidra till servern, och jag vill göra servern aktivare, Få in mer spelare osv, Jag kommer se till att Intervjuer hålls mer frekvent en vad dom hålls just nu.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill ansöka till Medlemskaps ansvarig för att jag vill ha ett större ansvar inom Unive, Jag vill kunna hjälpa till och förbättra Unive, Jag vill att MA - Teamet ska förbättras och bli Aktivare
Mitt mål med att vara MA är att folk som ska bli medlemmar på Unive ska få chansen att förbättra sin RP nivå och bli en grym RP:are
När man tar intervju som MA så ska man gå igenom Grundreglerna tydligt, Man ska se till så att dom ska presentera varsin regel för mig i intervju rummet, Jag som MA gillar att diskutera, Fråga frågor, Osv, Jag kommer använda mig av metoder som jag att folk lär sig av, Självklart kommer jag inte vara korrupt, Jag har aldrig missbrukat mina roller så som, SV. Det kommer jag absolut inte göra som MA, Som att ge Medlems roller utan intervju bara för att jag känner hen, Eller att ge ut random roller, Absolut inte, Och jag förstår att det leder till 100% uteslutning från unive. Jag kommer vara jätte aktiv inom Teamet, Den aktivaste av dom alla, Kommer att prestera och se till så att MA Teamet sticker ut!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta en medmänniska med hur man själv vill bli bemött, En lugn och vänlig ton, Vårdat språk, och såklart med Respekt, I Intervju rummet så kommer jag göra så den som blir intervjuad känner sig trygg, och inte nervös, Ifall någon känner sig nervös så kommer jag försöka lugna ner dom så gott jag kan så vi därpå kan ta intervjun!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? En Medlemskaps roll ska man förstjäna, Du ska kunna RP:a ha en bra RP nivå, Verkligen fokusera på att behålla rollen och inte byta servrar 24/7, Jag tycker att du ska känna dig som en del inom Community när du bär Medlems rollen, Och vara delaktig inom Unive, Känna det som ett hem där du kan spela, Ta det lungt, och ha det trevligt

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha?

Följa Reglerna på Unive (FiveM, Discord) är dom viktigaste, Kunna Grundreglerna riktigt bra.

- Lallande ska inte ske
- Stabil RP nivå
- Endast vara Medlem / Whitelist på Unive (Ingen annan server)
- Man ska kunna skriva en utvecklad text om sin karaktär
- Skriva en utvecklad ansökan
- Inte spela för makt och pengar, Spela för bådas parter
- Ha ett mål inom din RP, T.ex. Bli Polis, Bli Sjukvårdare, Med mera
- Ha en God och trevlig ton mot resterande Medlemmar

Att kolla på Unives Grundregler video hade jag rekommenderat för Framtida medlemmar eller Nya medlemmar så dom verkligen förstår Reglerna.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskaps Ansvarig har du ju ansvaret över Medlemmarna, Samt dom blivande medlemmarna, Allt från att läsa ansökningar på Forumet till att ta Muntliga intervjuer i Discord. Du som MA ska vara som en förebild inom servern. Du som MA har också rätten att dra folks Medlem ifall dom har begått Regler brott som att vara Medlem på Unive samtidigt som att vara WL På en annan server, Som sagt så ska Medlemmarna se upp till MA, Vi ska även ställa upp ifall nån har någon fråga, och faktiskt bry sig och ta initiativ inom Unive, Det tror jag är viktigt för att bygga upp ett förtroende inom Medlemmarna och som MA.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är Väldigt Aktiv Med väldigt aktiv då menar jag.

Måndagar: 11:00 - 23:00
Tisdagar 11:00 - 23:00
Onsdagar 11:00 - 23:00
Torsdagar 11:00 - 23:00
Fredagar 11:00 - 03:00
Lördagar 11:00 - 03:00
Söndagar 11:00 - 00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server, Spelar endast på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Korruption:

Korrupt / Korruption ser jag väldigt seriöst på, Och det kan jag tänka att ledningen också gör, Korruption innebär att du missbrukar dina krafter / Roller, Som att dra in folks medlemmar utan anledning, Ge medlems roller utan intervju, Kanske bara för att man känner hen, Det är absolut inte okej, Detta förstår jag, och fattar att det är total uteslutning från hela Community. Jag har haft rollen SV, Den har jag inte missbrukat eller Abusat, Som att revva utan anledning, Banna / Kicka utan anledning, Inget sånt. Jag har agerat bra som SV och jag hoppas att jag kommer agera så bra inom MA Jag har inte varit MA tidigare, Dock så har jag irl egenskaper från att prata och diskutera och ta intervjuer, Hoppas att jag kommer få chans som MA, Ifall det sker så kommer jag prestera mitt bästa! Mvh, Pascal

!bump
Vill få en till chans som MA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka