Inaktuell PACDON... | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Pascal

Vad heter du på discord? PACDON#1240

Vad är ditt hexid? 11000014b11cb29

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag är Sugen på att hjälp Unive att drivas framåt, Då tänkte jag att jag kunde testa på vara MA och hjälpa till!, Samt skrev Limpis ut i Allmänt att ni Söker MA så jag tänkte passa på!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är Aktiv ifall jag bli MA kommer jag prioritera jobbet! Jag har själv bra RP, Jag är väldigt snäll mot mina medmänniskor, Jag är lösnings orienterad, Jag har läst på och är kunnig inom Unives Regler, Discord, FiveM, Samt Medlems reglerna. Jag är väldigt pratglad och jag tror att det blir perfekt under en muntlig intervju, Under en muntlig intervju så hade jag kollat, Hur dom verkar vara som person, Hur dom rabblar upp Reglerna och info om dom reglerna, Hur dom hade haft ett perfekt scenario, Förväntat svar: Att båda parter ska ha kul, Jag kommer gå igenom Suntförnuft Tydligt vilket är en av dom Bredaste reglerna i hela RP:n

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid Bemöta andra som man själv vill bli Bemött, Alltså med Respekt och Kärlek.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive, Ska vara stort och Coolt, Jag vill att det ska påverka RPn mer och att man ska kunna ha ett långt och utförligt scenario som kräver vissa perms som T.ex. En Medlem har. Att vara Medlem på Unive ska vara Roligt, Man ska kunna göra massa saker, IG och i Discord, allt från att chatta runt med roliga människor i DCn till att göra Roliga scenario IG som är Roligt för båda Parter.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? På Unive så finns det saker du måste kunna för att vara Medlem, T.ex. Vara kunnig inom RP samt Discord Reglerna, Alltid Spela med suntförnuft, Vara kreativ inom ditt RP:ande, och såklart inte vara Hatiskt på något sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskaps Ansvarig har du ju ansvaret över Medlemmarna, Samt dom blivande medlemmarna, Allt från att läsa ansökningar på Forumet till att ta Muntliga intervjuer i Discord. Du som MA ska vara som en förebild inom servern. Du som MA har också rätten att dra folks Medlem ifall dom har begått Regler brott,

Tror det går till såhär (ungefär)

Tagg: PACDON#1240
Åtgärd: Indragen Medlem
Anledning: Medlem På annan Server

Sedan tar en staff vidare ärendet pch bannar personen som begått regelbrottet/en.

Hur ser din aktivitetet ut?
-----Veckodagar-----
4-10 Timmar beronde på Plugg
-----Helger-----
5-15 timmar Beronde på min fritid
-----Lov-----
5-15 Timmar Beronde på min Fritid och ifall man gör något speciellt under Lovet.
Ifall jag blir MA kommer det Prioriteras, Kommer verkligen jobba på, och lägga tid på detta!

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server, Spelar endast på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja, Skulle vilja berätta lite om mig själv! Jag är en person som alltid bryr sig om andra, Ifall jag sätter mig och börjar jobbar på ett Projekt då ska det avslutas bra gjort. Jag är väldigt lösnings orienterad som jag har nämnt, Jag gillar att kommunicera med personer, Skapa dialoger och göra folk allmänt glada, När dom ska ta en Medlem´s intervju med mig så ska dom känna sig glada och Trygga, Inte nervösa och rädda. Jag är sugen på att få denna Position inom Unive, För att driva upp Unive, Samt hjälpa till och driva upp Medlems området,
MA´s Uppgifter
- Läsa Medlems ansökningar (Betygsätta dom) (Godkänd/Nekad)
- Ta Medlemskaps intervjuer (Betygsätta dom) (Godkänd/Nekad)
- Vara en Förebild för spelarna på Unive
- Hålla koll på Medlemmarna inom Unive
- Dra in folks Medlemmar ifall dom har begått regel brott som att vara medlem på en annan server
Det var min ansökan, Mvh, Pascal

Senast ändrad:
+Rep ansökan ser bra ut, han skulle passa bra som medlemskap ansvarig! ❤

+rep otroligt stabil individ som hade gjort uppdraget som MA på ett magnifikt utförligt sätt!

+rep extremt driven perso som alltid frösker hjälpa till så mycket som möjligt igt

Vad är ditt namn i verkligheten? Pascal

Vad heter du på discord? PACDON#1240

Vad är ditt hexid? 11000014b11cb29

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag är Sugen på att hjälp Unive att drivas framåt, Då tänkte jag att jag kunde testa på vara MA och hjälpa till!, Samt skrev Limpis ut i Allmänt att ni Söker MA så jag tänkte passa på!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är Aktiv ifall jag bli MA kommer jag prioritera jobbet! Jag har själv bra RP, Jag är väldigt snäll mot mina medmänniskor, Jag är lösnings orienterad, Jag har läst på och är kunnig inom Unives Regler, Discord, FiveM, Samt Medlems reglerna. Jag är väldigt pratglad och jag tror att det blir perfekt under en muntlig intervju, Under en muntlig intervju så hade jag kollat, Hur dom verkar vara som person, Hur dom rabblar upp Reglerna och info om dom reglerna, Hur dom hade haft ett perfekt scenario, Förväntat svar: Att båda parter ska ha kul, Jag kommer gå igenom Suntförnuft Tydligt vilket är en av dom Bredaste reglerna i hela RP:n

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid Bemöta andra som man själv vill bli Bemött, Alltså med Respekt och Kärlek.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive, Ska vara stort och Coolt, Jag vill att det ska påverka RPn mer och att man ska kunna ha ett långt och utförligt scenario som kräver vissa perms som T.ex. En Medlem har. Att vara Medlem på Unive ska vara Roligt, Man ska kunna göra massa saker, IG och i Discord, allt från att chatta runt med roliga människor i DCn till att göra Roliga scenario IG som är Roligt för båda Parter.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? På Unive så finns det saker du måste kunna för att vara Medlem, T.ex. Vara kunnig inom RP samt Discord Reglerna, Alltid Spela med suntförnuft, Vara kreativ inom ditt RP:ande, och såklart inte vara Hatiskt på något sätt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som Medlemskaps Ansvarig har du ju ansvaret över Medlemmarna, Samt dom blivande medlemmarna, Allt från att läsa ansökningar på Forumet till att ta Muntliga intervjuer i Discord. Du som MA ska vara som en förebild inom servern. Du som MA har också rätten att dra folks Medlem ifall dom har begått Regler brott,

Tror det går till såhär (ungefär)

Tagg: PACDON#1240
Åtgärd: Indragen Medlem
Anledning: Medlem På annan Server

Sedan tar en staff vidare ärendet pch bannar personen som begått regelbrottet/en.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar= 4-10 Timmar beronde på Plugg, Helger= 5-15 timmar Beronde på min fritid, Lov= 5-15 Timmar Beronde på min Fritid och ifall man gör något speciellt under Lovet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på en annan server, Spelar endast på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte riktigt!
+ rep hade passat bra som MA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka