Ej Antagen PACDON aka Pagge | Chef-jobb ansökan [Polis] [xzclayz}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polismyndigheten

Vad heter du IRL? Pascal

Vad heter du på discord? pagge_1

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 2,5 år ungefär.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina framtidsplaner för polisen är enorma men det första som jag hade tagit tag i är att skapa en tydlig struktur inom myndigheten. En tydlig hierarki. Sedan skapa en långsiktig plan för min tid som polischef, alltså lägga upp olika mål och visioner som vi ska uppnå under t.ex. ett antal månader eller år, detta är för att se hur myndigheten kan utvecklas under en långtids plan. En tydlig vision för hur Polisen ska se ut efter en tid med mig som Chef, vilken roll polisen har i samhället etc.
Jag strävar efter en utveckling inom polisen och det är de jag kommer göra. Sommaren väntar på en aktiv, stabil chef. Där kommer jag in.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Min Polis karaktär heter Cairo Rahman och har en nuvarande roll som Poliskommissarie och jobbar just nu som Chef över Personalenheten, jag har RP:at polis under 2 års tid ungefär och har iakttagit och tagit med mig information under denna tid. Jag har tidigare jobbat under flera Chefs och lednings positioner inom Polisen. Varit enhetschefer över olika enheter och områden. Jag har den ledarskapsförmågan som krävs för att ta jobbet som polischef.

Har även arbetat som Polissekreterare innan, men personligen så tycker jag inte att rangen spelar så mycket roll, utom hur personen faktiskt är och ifall han tar jobbet på allvar.
Tror att jobbet som Polischef kommer ge min polis karriär en rejäl boost, och så kommer jag visa vad jag vill med polisen, samt hur polisen kommer förbättras.

Hur ofta kommer du vara inne?
Jag är inne varje dag såvida jag inte jobbar, Ifall jag får jobbet som Polischef så kommer jag ta det på fullt allvar. Polisen är en av om inte det viktigaste jobbet på hela servern. Så varje dag runt 4-7 tim om dagen såvida inte något kommer upp irl.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självfallet!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja!

Senast ändrad:
Stor +rep jätte fint skriver, han är tidigare högt uppsatt i kåren och förkänar verkligen denna position. Har är en aktiv och hårt jobbande människa vi behöver han.

+rep kompetent, har rpat flera gånger med denna grabb som polis och varje gång så lär man sig något nytt

+rep inte är denna killen bara aktiv, utan han är smart och kompetent också. Killen vet vad han söker till och har mycket lärdom att komma med till den nya blivande kåren. Hoppas att ni låter nya prova istället för att bara ta de gamla tråkiga hela tiden!

+rep skön kille skulle kunna passa fint i staff teamet. Seriös och engagerad/kompetent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka