Nekad PACDON aka Pagge | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pagge

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
667
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Pascal

Vad heter du på discord? Pagge_1

Vad är ditt Hex:ID 11000014b11cb29

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv nästintill varje dag, Ifall jag inte jobbar osv. Men allmänt en högt aktiv deltagare på Unive.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Varit medlem i ungefär 3 år nu & Varit servervakt ett flertal gånget på Unive samt Staff.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan inte bifoga bilden skickar gärna i någons PM. Men det är 33ggr jag har blivit bannad. Majoritet i början av min RP karriär då jag inte visste så mycket, sen över det så har jag såklart blivit bannad vid olika tillfällen men har såklart tagit åt mig och lärt mig av dom.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en hjälpande hand för staffsen, en RP:ande staff. En servervakt håller koll på omgivningen i RP:andet och ser till så att det inte begås Regelbrott på servern. Det är sneppet under staffs, servervakter har befogenhet att SV Banna, kicka osv. En servervakt ska även vara en förebild för dom andra medlemmarna och test medlemmarna på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bidra med det jag kan för att förbättra servern, Jag vill vägleda nya spelare och hjälpa spelare på servern genom det jag har lärt mig genom dom åren jag RP:at. Jag vill vara som en förebild för resterande medlemmar och test medlemmarna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan t.ex. vara ifall man använder toggle id under ett scenario som ger dig förutsättningar, Kan även vara att man använder /revive även när man inte ska på (på sig själv eller andra). Korruption kan vara t.ex. ifall man inte bannar vänner etc även ifall dom begår regelbrott. Två ganska vanliga förklaringar på SV Abuse & Korruption.

Läs gärna det jag skrev på frågan Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)

Står bara (Ledsen, men ett fel har uppstått) När jag ska skicka bann antalet

Nekad.

Anledning: Du har över 25 tidigare bans samt har blivit bannad senaste 30 dagarna. (2024-08-02 var din senaste ban.)

Du uppnår tyvärr inte målen för att kunna bli SV och kan inte bli det i framtiden.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka