Nekad Paccoo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William.212

Icke Medlem
Meddelanden
244
Reaction score
2
länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198977965991/

Ditt Hex-ID: 11000013ca8dfa7

Vad är din discord tagg? william.212

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 3977f3411c71f86c92d73a855e45efb8.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gick in på philips dev server som jag trodde man fick gå in på då vo11ce har sagt att man kan dra in där och chilla och skit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vne drog in kollade lite på mina karaktärer på dev servern och sedan bannade philip mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vne om de va de eller inte då jag va ej medveten om att jag ej fick gå in där för jag fick ej någon förvarning eller något och har fått höra av folk att man får dra in där men jag förstår att philip banna mig pga av att jag störde i ditt arbete jag ber om ursäkt ska veta de till nästa gång

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall på piren

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte gå in

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte gå in på din dev server

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

philip förstår att du inte vill att jag ska va unbannad då jag blev fini unbannad men sen fick jag unban från fini kan säga så här jag skulle ej aldrig gå in med fusk på unive de är de dumaste man kan göra jag blev bannad för mitt antivrius va off och då detectar den skript.gg som jag har haft på min dator sen innan när jag ej spelade unive och va inne och lalla på en brazil server sen dess vet jag inte hur jag fått bort de då de är som ett virus som är fast på datorn men problemet är löst nu

men du kan ge mig en enda sista chans kommer inte bli bannad för någon sån där skit

sen skulle va jätte snällt och gulligt om du hållde en liten andledning jag kmr klara mig på egen hand tro mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka