Inaktuell Pac | Whitelist ansökning [Mommo] [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pac

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/paaaccc/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? pac#6187

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Kristofer har en ganska stark personlighet och ett ganska hett temperament, men han försöker alltid jobba med den för att försöka vara så lugn som möjligt. Men ibland så kan han bli riktigt förbannad. Kristofer är en väldigt driven person och gör alltid sitt bästa när han håller på med något som han verkligen tycker om. Kristofer är arisk-, med ljust hår, lång och blå ögon. Patrik är en riktig knegare som gillar att supa ner sig ganska hårt ibland med gubbarna. Kristofer är från Östermalm.
Bakgrund: Även om Kristofer är ganska ung har han ändå knegat sedan han var i tonåren. Han började med fiske med sin far Glenn. Anledningen till att han också började jobba så tidigt var att hans pappa var sjuk i cancer, så han ville lära Kristofer att jobba så tidigt som möjligt. Hans farsa för fem år sedan och sedan dess har han fortsatt att jobba inom mekaniker. Han skaffade sig inte många vänner eftersom att han inte gick i skolan eftersom att han jobbade så mycket som tonåring. Men nu känner han att han är klar med Östermalm och vill ha en nystart och skaffa nya vänner och fortsätta knega. Han vill helt enkelt börja om och släppa det gamla bakom sig.
positiva saker med Kristofer: Han är driven och gör alltid sitt bästa med att hjälpa andra och han är en stabil pjäs inom sitt arbete (Mycket kunskap). Han blandar in mycket humor i sin vardag. Även fast han har haft dåligt med vänner så är han ändå självsäker i sig själv.
negativa saker: Han har ett hett temperament när det väl gäller, alltså han kan bli förbannad när folk snackar skit om honom eller försöker trycka ner honom. Han är ganska dålig i sociala situationer pga att han inte haft så många vänner.

Varför ska just du bli whitelistad? Ni skall välja mig för att när jag håller på med något som jag tycker om så sätter jag mig verkligen in i det. Jag har mycket tid att sitta framför datorn och kommer därmed vara aktiv. Jag är genuin och skön och jag gillar att möta nytt folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Unive? Av en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att försöka ta scenarion mer seriöst för ibland kan jag börja skratta lite men det händer inte ofta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag bara på Unive.

Stänger av inaktivitet då tråden ej rörts sedan tisdag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka