Nekad Pabloooo | Medlem ansökning [Sjödin].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pabloooo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Sikeee11

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gabriel guzinga 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad, rak i ryggen, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gabriels bakgrund är ganska dyster då pappa johan dog i tidig ålder och levt med sin mormor med lillebrorsan en stor del av sitt liv, mamman är bipolär och kunde inte ta hand om gabriel och hans brorsa. gabriel fastnade i tung kriminalitet vid tidig ålder och han har tagit sig ut det helt (nästan). nu idag försöker han se livet på sin ljusa sida och spendera tid med vänner och den lilla familj han har kvar. gabriel framtids planer är lite oklara för tillfället då han är ganska borta i sig själv även om han mår bra för tillfället så är livet lite grubbligt för honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriös RP och tar rollspel på allvar. Jag följer reglerna, respekterar andra spelares RP och försöker alltid spela realistiskt. Jag är lugn som person, skapar inga onödiga konflikter OOC och är lätt att samarbeta med.

Jag gillar att bygga RP över tid, både vardagliga situationer och större händelser, och jag kan ta både förluster och konsekvenser i RP utan problem. Mitt mål är att vara en del av en bra stämning på servern och bidra till att rp:n blir rolig för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I rp handlar det om att skapa en bra och trovärdig historia tillsammans. Om motparten gör något smart eller har övertaget i situationen så spelar jag på det, även om det innebär att min karaktär förlorar. Det leder oftast till bättre rp och fler konsekvenser att spela vidare på.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har misslyckats fearRP en gång och det var mest för att jag var trött då den roleplayen utfördes men jag har lärt mig att om jag inte orkar med nu i det här fallet fearRP så spelar jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRp, betyder att man inte värnar för sitt liv (t.ex om någon riktar pistol mot dig/du blir kidnappad), RDM (random deathmatch) betyder att man dödar någon utan en giltig rp anledning vilket mer liknar vanliga gta, Powergaming betyder kortsagt att man spelar som att man är odödlig och gör overkliga grejer, Meta gaming är tillexempel att man snackar med polarna på discord medans man blir kidnappad och säger vart dom för dig, VDM (vehicle deathmatch) du får ej använda fordon som vapen tillexempel köra över någon med flit för att skada/döda.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag vill bara köra roleplay=)

Hej, vi ber dig att rensa din bio. Då det är fullständigt olämpligt att ha.

Om du inte ändrar det så nekas du automatiskt, du har 24 timmar på dig!

Hej, vi ber dig att rensa din bio. Då det är fullständigt olämpligt att ha.

Om du inte ändrar det så nekas du automatiskt, du har 24 timmar på dig!
ber om ursäkt angående det men det är borta nu =)
såg dessutom att jag var en timma sen hoppas det inte ställer till några besvär=)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server. Då jag ser att du är Helper på en annan svensk rp server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad ansökan
Anledning: ej kompleterat sin ansökan.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka