Accepterad Pablooo | Medlem ansökning [coca cola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pablooo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Pablooo#3581

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär är en mexikansk man som heter Pablo Pables han är brodern till Pablo Escobar, han har just flyttat till Sverige, i hans hemland var han en knark smugglar men nu har han inget kvar i sitt hem land för polisen kom på han och hans luriga knark affärer. Så då tog han sin chans och rymde till Sverige och nu ska han försöka fortsätta med sin knark smuggling här och börja om på nytt. Pablo Pables är 24 åring, hans känslor är ganska kalla han bryr sig inte mycket om hans nära och kära och han har väldigt mycket ilska. Pablo Pables intressen är snabba billar, pengar och knark

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bättre RP och hjälpa till så att alla känner sig hemma, jag har också kört mycket RP innan så har mycket erfarenheter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela ett scenario så att båda kan vinna och så att det blir kul för båda personer

Hur hittade du Unive? Genom min polare som har kört på eran server väldigt länge

Vidare till muntlig intervjuv, du har 48 h på dig att ta den. Lycka Till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka