PabloEscobin
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/UnPredicT/
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? Gin
Vad är ditt födelsedatum? 19 juli
Berätta om din karaktär. Året 1999 skedde det många inte trodde var möjligt, en ny era i Mexico kom till, och i mörkret föddes Pablo Escobin.
Pablo föddes till en djupt tragisk plats, med missbruk, misshandel och rena mardrömmar som var grunden till Pablos födelse, ur skuggan kom elden och den var varmare än de flesta kunde förutspå. Pablo som trots allt var en mycket skadad man, med ett skadat psyke ville alltid uppnå mer än de flesta, det var inte bara kriminalitet och respektlöshet mot auktoritet och andra i sin omgivning, det handlar även om respekt, heder och koder. Hatet som växte inom Pablo under hans år då han växte upp ledde också till ett förstående för omvärlden som i sin tur många kan tolka som visdom, då han aldrig under sitt liv skadat någon eller gjort någon något ont bara för att det är kul. Om någon skadar de i hans närhet så kommer även dem få känna på elden, men aldrig ogrundat, aldrig. Kvinnor, bilar, vänner och fysiska aktiviteter som träning har hållt Pablo vid liv, och fått elden inom honom att slockna, men det var inte över där för ur askan kom en ros upp, vad som är viktigt att komma ihåg med roser är att även de har taggar, och inte förens det har blivit en buske utav denna ros kommer Pablo att vissna.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är mycket medveten när det gäller roleplay och har spelat det sen jag var 8 år gammal, det började med OCRP i garrysmod.
Tar det seriöst och tycker det är kul att sprida det nöjet till andra spelare, och hjälpa de runt mig att få uppleva RP på riktigt, gemenskapen och allt som kommer med det!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har spelat på ett antal FiveM RP förut och har märkt att denna server har det mest genuina och mest hardcore RP vilket jag tänder till på.
Hur hittade du Unive? Blivit rekommenderat utav gemensamma vänner att spela på Unive, t.ex Akam.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Få det att vara så verkligt som möjligt, att ha roligt och bygga upp ett liv utanför mitt liv
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? Gin
Vad är ditt födelsedatum? 19 juli
Berätta om din karaktär. Året 1999 skedde det många inte trodde var möjligt, en ny era i Mexico kom till, och i mörkret föddes Pablo Escobin.
Pablo föddes till en djupt tragisk plats, med missbruk, misshandel och rena mardrömmar som var grunden till Pablos födelse, ur skuggan kom elden och den var varmare än de flesta kunde förutspå. Pablo som trots allt var en mycket skadad man, med ett skadat psyke ville alltid uppnå mer än de flesta, det var inte bara kriminalitet och respektlöshet mot auktoritet och andra i sin omgivning, det handlar även om respekt, heder och koder. Hatet som växte inom Pablo under hans år då han växte upp ledde också till ett förstående för omvärlden som i sin tur många kan tolka som visdom, då han aldrig under sitt liv skadat någon eller gjort någon något ont bara för att det är kul. Om någon skadar de i hans närhet så kommer även dem få känna på elden, men aldrig ogrundat, aldrig. Kvinnor, bilar, vänner och fysiska aktiviteter som träning har hållt Pablo vid liv, och fått elden inom honom att slockna, men det var inte över där för ur askan kom en ros upp, vad som är viktigt att komma ihåg med roser är att även de har taggar, och inte förens det har blivit en buske utav denna ros kommer Pablo att vissna.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag är mycket medveten när det gäller roleplay och har spelat det sen jag var 8 år gammal, det började med OCRP i garrysmod.
Tar det seriöst och tycker det är kul att sprida det nöjet till andra spelare, och hjälpa de runt mig att få uppleva RP på riktigt, gemenskapen och allt som kommer med det!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har spelat på ett antal FiveM RP förut och har märkt att denna server har det mest genuina och mest hardcore RP vilket jag tänder till på.
Hur hittade du Unive? Blivit rekommenderat utav gemensamma vänner att spela på Unive, t.ex Akam.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Få det att vara så verkligt som möjligt, att ha roligt och bygga upp ett liv utanför mitt liv
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej