PabloEscobin
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/unpredict
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? Gin#3603
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 1999
Berätta om din karaktär.
Året 1999 skedde det många inte trodde var möjligt, en ny era i Mexico kom till, och i mörkret föddes Pablo Escobin.
Pablo föddes till en djupt tragisk plats, med missbruk, misshandel och rena mardrömmar som var grunden till Pablos födelse, ur skuggan kom elden och den var varmare än de flesta kunde förutspå. Pablo som trots allt var en mycket skadad man, med ett skadat psyke ville alltid uppnå mer än de flesta, det var inte bara kriminalitet och respektlöshet mot auktoritet och andra i sin omgivning, det handlar även om respekt, heder och koder. Hatet som växte inom Pablo under hans år då han växte upp ledde också till ett förstående för omvärlden som i sin tur många kan tolka som visdom, då han aldrig under sitt liv skadat någon eller gjort någon något ont bara för att det är kul.
Om någon skadar de i hans närhet så kommer även dem få känna på elden, men aldrig ogrundat, aldrig.
Kvinnor, bilar, vänner och fysiska aktiviteter som träning har hållt Pablo vid liv, och fått elden inom honom att slockna, men det var inte över där för ur askan kom en ros upp,
vad som är viktigt att komma ihåg med rosor är att även de har taggar, och inte förens det har blivit en buske utav denna ros kommer Pablo att vissna.
Nästa steg i Pablos resa var första flyget till Sverige, han har kontakter i Sverige som kommit dit för många år sedan, och han såg möjligheterna flöda framför ögonen på honom, vilken tände glöden återigen.
Varför ska just du bli whitelistad? Har hållt på med RP sen jag var 8 år gammal, det började med OCRP Garrysmod. Har bred kunskap inom roleplay, och hur man skapar en härlig atmosfär för alla att vara i. Att bli whitelistad hade ökat möjligheterna för mitt rollspelande och bidragit till både servern och de jag stöter på.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har spelat på X antal fiveM RP servrar och detta är den enda jag hittat med hardcore och genuint rollspelande
Hur hittade du Unive? Blev tipsad utav vänner som spelar på servern, Akam bland annat
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att alla ska få uppleva samma känsla som jag får av rollspel, vill öka den härliga och positiva atmosfären och bidra till ännu mer hardcore rollspel, det är en av de roligaste sakerna som existerar och jag vill att alla ska få vara delaktiga i det.
Samt att skapa mer RP scenarion, och bygga ett typ av "extra" liv vid sidan.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin
Vad är ditt discord namn? Gin#3603
Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 1999
Berätta om din karaktär.
Året 1999 skedde det många inte trodde var möjligt, en ny era i Mexico kom till, och i mörkret föddes Pablo Escobin.
Pablo föddes till en djupt tragisk plats, med missbruk, misshandel och rena mardrömmar som var grunden till Pablos födelse, ur skuggan kom elden och den var varmare än de flesta kunde förutspå. Pablo som trots allt var en mycket skadad man, med ett skadat psyke ville alltid uppnå mer än de flesta, det var inte bara kriminalitet och respektlöshet mot auktoritet och andra i sin omgivning, det handlar även om respekt, heder och koder. Hatet som växte inom Pablo under hans år då han växte upp ledde också till ett förstående för omvärlden som i sin tur många kan tolka som visdom, då han aldrig under sitt liv skadat någon eller gjort någon något ont bara för att det är kul.
Om någon skadar de i hans närhet så kommer även dem få känna på elden, men aldrig ogrundat, aldrig.
Kvinnor, bilar, vänner och fysiska aktiviteter som träning har hållt Pablo vid liv, och fått elden inom honom att slockna, men det var inte över där för ur askan kom en ros upp,
vad som är viktigt att komma ihåg med rosor är att även de har taggar, och inte förens det har blivit en buske utav denna ros kommer Pablo att vissna.
Nästa steg i Pablos resa var första flyget till Sverige, han har kontakter i Sverige som kommit dit för många år sedan, och han såg möjligheterna flöda framför ögonen på honom, vilken tände glöden återigen.
Varför ska just du bli whitelistad? Har hållt på med RP sen jag var 8 år gammal, det började med OCRP Garrysmod. Har bred kunskap inom roleplay, och hur man skapar en härlig atmosfär för alla att vara i. Att bli whitelistad hade ökat möjligheterna för mitt rollspelande och bidragit till både servern och de jag stöter på.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har spelat på X antal fiveM RP servrar och detta är den enda jag hittat med hardcore och genuint rollspelande
Hur hittade du Unive? Blev tipsad utav vänner som spelar på servern, Akam bland annat
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att alla ska få uppleva samma känsla som jag får av rollspel, vill öka den härliga och positiva atmosfären och bidra till ännu mer hardcore rollspel, det är en av de roligaste sakerna som existerar och jag vill att alla ska få vara delaktiga i det.
Samt att skapa mer RP scenarion, och bygga ett typ av "extra" liv vid sidan.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej