Accepterad pablobengtsson | Whitelist ansökning (Sebastian)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pablobengtsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/viggeswe_/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Viktor#4234

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Pablo Bengtsson och är född i Medellín, Colombia år 1990 4 oktober. Pablo hade en ganska svår uppväxt hans pappa dog precis innan Pablo hann fylla 2 år och det blev så att hans mamma Martina fick ta hand om allt, hon jobbade delvis på en kiosk i Medellín och hon tjäna ytters lite. Samtidigt så har det varit mycket oroligt i Medellín med skjutningar dagligen och det höll på i flera år det kändes som det aldrig skulle sluta, så Pablos mamma kände att de behövde fly.

Och en vacker dag så träffa Martina en man vid namn Lars Bengtsson från Sverige, Martina och Lars blev stört förälskad direkt och Lars flyttade in direkt med Martina och Pablo, Pablo blev mycket lycklig eftersom han nu fick en pappa som han aldrig haft Pablo var då 9 år gammal. Efter ungefär 1 år så kände familjen att det var dags att flytta till Sverige eftersom att det var så oroligt i Medellín.

Så de började om på en ny kula i Sverige, Pablo började skolan direkt och Pablo lärde sig svenska relativt snabbt, men han blev tyvärr mobbad i skolan eftersom han såg annorlunda ut och pratade annorlunda, det höll på så här nästa hela vägen tills han började gymnasiet.
Det var då han började i en ny skola med mer folk som var som “han” med en annan bakgrund han hade då valt Ekonomi som inriktning.
Pablo var faktiskt bra i skolan innan men efter han börjat gymnasiet så började han bry sig mindre om sina studier han började då ta droger och andra olagliga substanser med sina nya vänner. Allt detta slutade med att han faktiskt hoppade av skolan i 2an och han började sälja droger till andra på gatan, han och hans vänner bildade ett slags gäng, men det tog ungefär bara 1år av säljande precis efter han fyllt 18 år så får Polisen tag på han. Han dömdes till 7 år fängelse för grova narkotika-brott och vapeninnehav.
Han kom då ut sommaren 2015 från Kumla anstalt, han har då haft mycket att tänka på under sin tid i fängelset och han känner att han vill lämna det kriminella bakom sig, och eftersom han knappt har något utbildning så bestämmer han sig för att han vill bli taxichaufför och det är det som han vill jobba som nu i den nya staden. Han vill jobba inom taxin för att man får träffa nya människor varje dag, och lära känna ny människor. Han älskar också att köra bil och se både staden på kvällen och dagen, Pablo jobbar också väldigt flitigt och effektivt. Ser inte så många negativa egenskaper hos Pablo utan att han kan ha ett dåligt temperament
Där har vi en kort sammanfattning av Pablo Bengtsson

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad för att jag är en väldigt seriös rp spelare som strävar efter nya scenario och kommer bidra till många roliga scenario. Jag tänker inte direkt på vad jag t.ex kan tjäna mest pengar på utan jag tänker istället på scenario som kan utvecklas och bilda ännu fler scenario vilket gör att det blir roligare rp. Vilket kommer leda till att Unive kommer utvecklas som rp server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för unive verkar som en seriös server med många aktiva staff och admins. Jag är även en erfaren fivem spelare med 700h och jag ser att servern kommer hålla på länge och jag känner att det är en server jag kan lägga ner mycket tid på.

Hur hittade du Unive? Jag har en kompis som spelar där och han rekommenderade den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att uppnå många roliga scenario

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top