Pablo1993 | Ban överklagan [Gamme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calleboi 1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198872140931/

Ditt Hex-ID: 1100001365a1c83

Vad är din discord tagg? Calleboi#0583

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är 100% att jag är bannad för att jag försökte skapa RP. Det börja med att jag och min kompis var vid drogstället säljet i Sandy. Sedan kom det två civil poliser som grepp oss. Där vill jag var tydlig med att vi gjorde allt de sa och svarade på frågorna. Sedan satt vi där på baken och skapade lite rp. Tex Kan du ta av min keps för att det är så varmt. Sedan ringde de dit förstärkning. Inom kort kom det flera poliser. Bland annat en hund. De släppte hunden och jag sa att jag var rädd för hundar. Sedan kom den springandes mot mig så då satte jag mig upp och gick till den andra polis bilen. Då kom det två poliser efter mig och sa att jag inte behövde vara rädd eftersom hunden var tränad. Så då följde jag efter dem. Och där blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var vid drogstället vid Sandys lilla flygplats så kom två stycken cevil poliser. De frågade vad vi gjorde. Men vi han inte svara för de drog upp vapen. Vi lyssnade på allt de sa. Vi la oss ifrån vapnena och värnade om vårt liv osv. Sedan bad de oss att sitta ner vid deras bil och vi gjorde det. Sedan ringde dem förstärkning. Efter en stund anlände alla poliser dit. Vi lyssnade bara på dem och gjorde de de bad om. Sedan kom hoppade en hund ut ur er polisbil. Och då tänkte jag att jag ville skapa ett scenario av det. Så då sa jag att jag var rädd för hundar. Men ingen svarade. SÅ då ställde jag mig upp och gick och gömde mig bakom en polisbil och sa jag är rädd för hunden. Då reagerade två av poliserna. De kom fram till mig och sa att det inte är något och vara rädd över eftersom deras hund var tränad. Självklart lyssnade jag och följde med dem. Halvvägs tillbaka banner L1nky mig för lallare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen tyckte att han kunde varnat mig först eller liknande. För att jag menade inte att lalla. Jag ville bara skapa ett scenario. Alltså förbättra rpn.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig mycket av dem. Nämnligen att agera som om det vore ditt riktiga liv. Och i den situtionen skulle jag rest mig upp och försökt springa. Eftersom hunden verkade vara aggresiv. Men jag tycker jag har lärt mig mycket av mina förgånde banns. Saken är att jag inte har varit bannad på ett tagg eftersom har fattat grejen nu. Innan fattade jag inte saken med rp men jag har fattat allt nu. Och är redo för det nya gänget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat sitta kvar där men då hade det inte hänt något. Det skulle vara tråkig rp. Jag ville att det skulle hända något så rpn blev bättre. Eftersom vi satt bara där på marken i säkert tio minuter utan att polisenerna ställde frågor eller liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att göra exakt som polisen vill. Jag lovar att jag kommer göra exakt som polisen vill att jag ska göra. Som i detta fall sitta kvar på marken.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar det. Det står ju i reglerna som jag har läst tre gånger. Så fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka