Nekad Pablo1993 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Calleboi 1

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198872140931/

Ditt Hex-ID: 1100001365a1c83

Vad är din discord tagg? Calleboi#0583

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? SV abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag missclickade när vi stog i huset. Jag råkade slå till tre personer med min uzi med ett slag. Eftersom det inte var med avsigt att slå till dem så skrev jag "Miss" I OOC. Men som sagt så var det absolut inte meningen så då revvade jag dem tre. Det är just därför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt så stog vi och pratade med ett annat gäng och mitt eget gäng. Så stog vi och pratade helt normalt. Men jag hade Uzi i handen. Sedan råkade jag trycka R och då smällde jag till tre personer och då skrev jag"Miss" i OOC chatten. Då rpade ingen på det men det var 2 två som dog och en alvarligt skadad och alla hade fullt hp innan så jag ressade dem. Men det var inget mer med det, Men en halvtimme senare blir jag bannad och får indragen Servervakt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var dåligt av mig att trycka fel knapp men som sagt skrev jag Miss i OOC . Så då tycker jag det är lite hårt att ge 5 dagars bann och indragen Servervakt. Jag har altid dvat bilar som har vait öde och liknande saker så jag tycker det var lite hårt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har gjort en del fel när jag var ny men har inte varit bannad på ett bra tag så kommer inte ihåg allt super tydligt men kommer ihåg en bann. Det var en felaktig bann så jag blev unbannad på nolltid. Men det slog mig ändå en ringklocka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde låtit bli att ha uppe min Uzi och rpat på missen men det gjorde jag desverre inte. Men det är många som ressar på missclicks så det gjorde jag med. Men jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att verkligen tänka efter. Skulle varit extremt glad om ni kunde ge mig en andra chans och om ni kunde förklarat lite mer varför jag vart bannad från första början.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar det.

anser denna rättslig, då man får ett högt förtroendet at reprensentera servern på ett gott sätt genom att få behörigheter att påverka rpn till det bättre men att missbruka det kommer alltid resultera i bann oavsett vad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka