Accepterad Pablo0o | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pablo0o

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011142944/

Ditt Hex-ID: steam:11000013ea31d20

Vad är din discord tagg? b0mbaclatten

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: Zrzut ekranu 2024-12-26 002838.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ken12 som han sa han banna mig för grov powergaming och att köra en oralistisk bil på berg sen körde jag ner för berget och volta bilen upp och ner sen gick jag ut medans jag glömde trycka in mitt push to talk på tangentbordet och använde inte /me, sedan gick jag ut från bilen och då körde mina polare fram och då jogga jag till deras bil och då tryckte jag in knappen igen och sa aj, fortfarande utan /me som var ett misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på en berg och körde ner för att träffa på mina grabbar och sen volta jag bilen som jag hoppa ut ur sen croucha jag en stund och då kom mina polare och då hoppa jag in i deras bil och sa aj utan /me och då när jag väl volta bilen glömde jag trycka in mitt push to talk utan /me heller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det va en giltig ban på grund av mina misstag, powergaming innebär ju att man inte riktigt får ont för ingenting, sen att köra en rs3 på berg är ju så klart oralistisk fast jag tänkte inte på det eftersom jag va så fokuserad att köra till mina grabbar och hjälpa dem. Sen att jag körde upp en rs3a på en berg som var en regel som jag inte visste om och gjorde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad för mild powergaming och mild vdm, jag har lärt mig att vara lite mer försiktigt när jag ibland råkar köra på folk utan anledning, då rpar jag mig fram till det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha använt /me och inte hoppat ut från bilen direkt och rpat på mina skador mer, då skulle det bli mycket bättre rollspel av det och det skulle vara som en verklig scenario genom att säga aj och inte röra mig samt använda /me så att man ser att någon är skadad eller jag i denna scenarion. och inte kört en sportbil upp på berg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte bryta mot regeln powergaming så att man gör scenariorna mer ralistiska och att inte köra sportbilar upp på berg, verkligen rpa på allt som händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka