Nekad Pablo kåråtta | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pablo kåråtta

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199028771060/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack Sanaksenaho

Vad är ditt discord namn? Pablo Pisdiet#1734

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att vara 21 år och heter Pablo kåtråtta. Han är föräldralösa men hans brorsor har han kvar. Dem heter tommy kåt råtta och Gunnar kåt råtta. Vi
gillar att hänga med varandra. Han gillar också att skapa vänner. Han blir arg och lätt irriterad och han kan också vara bråkig. Hans energi är ganska bra. Hans energi är lite hög. Han rör sig ganska ofta och har ADHD pablo kåttråttas mål är att bli polis. hans negativa egenskaper är att prata svenska och att stava. Mina bra egenskaper är att köra bil och att använda vapen tex pistoler och automatvapen. Jag lyssnar bra när det gäller viktiga saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive eftersom att jag ger mycket glädje tycker det är kul att prata med folk i rpandet och jag har kört på unive innan och tycker det är en riktigt bra och folkrik server. Och jag ger bra rp till servern, i alla fall från mig. Jag vill dessutom kunna jaga i servern som jag gjorde förut innan min whitelist försvann. SNälla WHITELISTA MIG IGEN

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker servern har bra rp när jag körde på den förut och nu vill jag köra på servern igen. Jag tog en paus från servern för någon anledning. Jag är också bra på att rpa och jag har 181 timmar på fivem.

Hur hittade du Unive? Först när jag hittade servern så läg den längst upp på listan i rekomenderade nu hittade jag den igen när jag gick in på fivem i senaste spelad eftersom att jag inte hade kört i en annan server på min paus och jag vet att servern har bra staff och rp så jag vill börja på den igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli riktigt bra på det, alltid ha högt rankad rollspel, följa reglerna och aldrig bli bannad från en server. Men jag är inte intresserad i riktigt rollspel som jobb eller på en bilförsäljare eller något liknande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att ha så bra rp som möjligt, inte bli bannad. lyckas bli kriminell eller ha ett bra jobb som jag kan få mycket pengar från och bara ha kul och ha bra rp med mina kompisar på unive. Jag vill också bli jaktmästare på unive och man får inte jaga utan ett whitelist

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte aktivt i någon annan server jag har bara tagit en paus från rp/rollspelande eftersom att mina kompisar tog en paus. Så jag tog då en paus också

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka