Nekad Pablo kåråtta | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pablo kåråtta

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199028771060/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Vad är ditt discord namn? Pablo Pisdiet#1734

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att vara 21 år och heter Pablo kåtråtta. Han är föräldralös men hans brorsor har han kvar. Dem heter tommy kåtråtta och Gunnar kåt råtta. Vi gillar att hänga med varandra. Han gillar också att skapa vänner. Han blir arg och lätt irriterad och han kan också vara bråkig. Hans energi är ganska bra. Hans energi är lite hög. Han rör sig ganska ofta och har ADHD Pablo kåttråttas mål är att bli polis. hans negativa egenskaper är att prata svenska och att stava. Mina bra egenskaper är att köra bil och att använda vapen tex pistoler och automatvapen. Jag lyssnar bra när det gäller viktiga saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja har Whitelist på denna server för att jag hört att den här servern är ny startad så jag tänkte varför inte köra den. Jag och mina kompisar kör just nu och vill bli White list. Jag kommer vara bra på att RPa och inte göra fail RP och andra grejer då som är dåligt för RPs. Jag lyssnar på Staff och argumenterar inte emot. Jag vill ju verkligen testa den här servern och spela på den. Jag har ju hört att den är bra av mina kompisar. Så skulle jättegärna vilja spela på den här servern. Så snälla Whitelista mig!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli White listad för att jag hörde att den här servern var bra så jag tänkte varför inte. Och jag vill ju då testa köra på den här servern så jag vill verkligen bli White list.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den för att mina vänner hade rekommenderat servern till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det så kul så möjligt på den här servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag ska rpa så bra jag kan och att inte bli arg om jag förlorar ett scenario

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelade på lynx. Det är typ den enda jag körde på förut och vill då testa ny server vilket är eran server. Jag slutade spela på den för att rollspelen på det sög och eran är bättre.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka