Nekad Pablo kåråtta | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pablo kåråtta

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Jack [email protected]

Vad heter du på discord? Gargamel#1734

Hur gammal är du? På riktigt är jag 13 men in game så är jag 21

Hur många timmar har du på Fivem? c19 timmar har jag på fiveM

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på autoexperten sen jättelänge sen. Min karaktär Jobbade förut på autoexperten och vill nu då bli chef och det är då varför jag skriver det här just nu. Chef är ett bra jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit autoexpert innan för ganska länge sedan och jag vet ju dem flesta grejerna. Tex hur jag ska laga en bil och hur jag trimmar den tex.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Pablo kåtråtta han växte upp med sina brorsor och hans mormor. Hans föräldrar dog och då behövde dem ju va hos sin mormor. Pablo började på ett jobb där man skulle fixa bilar och sånt. Jag gillar då det jobbet och vill då fortsätta. Han lever ett bra liv just nu med sina brorsor. Hans ena brorsa jobbar på polisen och jag min andra brorsa försöker då hitta jobb

Hur ofta kommer du vara inne? PÅ vardagar kommer jag vara inne i 4-6 timmar och helger 5-9 timmar!

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle försätta spela på servern ifall jag inte blev chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag absolut inte bara eran.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka