Nekad pablo is back | Medlem ansökning [Bampus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pablo is back

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? 1.pablo.

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "pablo escobar" och är född år 2008 (15) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 5 i drog bråk. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg till då jag hamna i mycket trubbel i skolan. Jag börja vara med fel personer och hamna bland kirminellea personer i min närhet, jag börja hålla på med droger och vapen redan som 10 åring. Det blev värre och värre från knark och vapen till bilstöld. Nu när jag är 15 år. och har en heldel pengar som jag kan röra mig efter som jag vart indragen i kriminella livet redan om unga och har bara tjänat mer och mer pengar nu väntar jag baarr på att det ska komma ikap mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag borde vara medlem för är kunnig inom rp har rpat i ett år och är kunnig inom regler och kan få dom nya att känna sig välkommen Och försöka få denna server till en snäll plats att vara på

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? säg at du blir jagad av polisen så kan du stanna istället för att försöka åkda därifrån för då blir det tråkit för poliserna
eller su är i en skottlåsning och du gör allt för att vinna den
men du beröver inte latid vinna du kan förlora för rpn skull så de blir kun för båda perterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?
pwg=rpar inte på skador
vdm=anväder bilen som ett vapen
rdm=skjuter/slår någon utan anledning
suntförnuft=lågist tänkande
cop bait=vill få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat många gåger om jag lägger i hop allt så typ över ett år gillar rp och tycket att det är kul att rpa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en kille på 15 år vill ha något att göra på sin fritid och är skön mot alla

Nekad. Utveckla det mesta. Du får ansöka igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka