Nekad pablo is back | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pablo is back

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881404218/

Ditt Hex-ID: 110000136e7753a

Vad är din discord tagg? ! 𝓹𝓪𝓫𝓵𝓸#9117

Vem var det som bannade dig? Hetter jag elnur

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 276EEBB6-5A30-4392-8F68-D863446DA024.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart rdmad så vart jag sur och sa jag en olälplig sak ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dog jag vart jätte sur ooc för var piss trött och små sur så jag sa att jag skulle sänka han men mendade inte det för att jag var arg för stunden bara sen nu så jag kollar tillbaks så var det ganska onödingt att säga det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej för att jag gjorde ett groft regel brott men som sakt dettta kommer jag hände igen för då var jag jätte sur för stunden då han dödade mig vilket inte varmeningen att det skulle gå ut på han sa det bara för att jag var sur men medade det ingte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen aning men vart bannad för blood fx och tracer aktigt vilket jag tog bort då jag lär mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vart sur och skrev p ooc inte bästa kombon men mendade inget illa var bara arg för stunden vilket jag kan hoppas att ni kan förstå detta kommer ej upprepas

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag jag tar lärdom av dom och om jag blir sur så ska inte skriva i ooc då jag lärde mig av misstaget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka