Nekad pablo is back | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pablo is back

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881404218/

Ditt Hex-ID: 110000136e7753a

Vad är din discord tagg? 1.pablo.

Vem var det som bannade dig? Yro

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: inive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dom valde banna mig för att jag var dum nog att fear rpa och då jag vart skjuten i benet gjorde jag /die villket jag inte vet varför jag gjorde man detta är STORT missatag av mig och ber om urkäkt för mitt val

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inen jag vart bannad så satt jag och chilla med musik var lite arg då jag tappa ett glass med vatten över bordet så får jag ett pm att jag ska komma support omgånde så jag hoppar support och visste vad det handla om och visste att jag skulle bli bannad och så vart jag ledsen för köpt ped för 900 3 dagar inan och han presis körta med den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den är ej felaktig då jag står för vad jag gjort jag vet att jag har gjort fel och att jag förstöde rpn och skulle kunna göra Mycket för att få göra om sinariot då jag vill spela man vet att jag gjort fel och får ta konsekvenserna för hur jag betede mig man kulle uppskatta om jag får en skjans vad jag går för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blit bannad för att jag har c-log då lämna jag efter skottlådniong och kom 7 timmar senare typ och gjorde report och bad om ress och sen vart jag banad för c-log.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag skulle gå tbx i tiden och om jag skulle få göra om det så skulle jag bara tagit upp händerna och låtit dom göra en kidnapning på mig ist för att jag skulle gå ut och skjuta och förstöra rpn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och om ni unbannar mig så kommer detta inte inträffa igen då detta var ett stort misstag av mig detta kommer inte upprepas!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och om den blir nekad så kan ni skriva vad jag ska utväkla :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka