Accepterad pablo is back | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pablo is back

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881404218/

Ditt Hex-ID: 110000136e7753a

Vad är din discord tagg? 1.pablo.

Vem var det som bannade dig? Yro

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 47775-f7eb677f413f23d14d7752ec227ad35c.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dom banna mig för att jag gjorde /die och fear rpa villket var dumt gjort av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och snacka med min kompis dom var ute på dc och satt i en bil och så tog dom bilen och åkte jag tänkte på och hoppa ut för visste att dom skulle försöka kidnappa mig sen då dom ståg typ still så hoppa jag ut och skotta och sen då jag fick skott i benet så då gjorde jag /die då jag vart lite arg men detta ska inte ske igen ber om urkäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel och jag står för vad jag gjort men jag har förstått att jag har gjort fel och vill nu göra en överklagan för att jag vill ha en till sjans för vissa att jag är kunnig inom rp och kan regler men detta vara ett STORT missatag av mig vilket inte ska ske igen då jag lärt mig att man inte ska bete sig på detta viss och lär mig snabbt av speciellt detta då jag gjorde av med så mycket pengar på saker och vill bli unbannad för att kunna använda dom då jag såg fram för de men det får vänta tills jag är unbannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för att jag
hadde blood fx då lärde jag mig att man inte ska köra med sådona graphics pack då det kan finnas sånt i dom och fick hjälp att ta bort dom sen har jag inte köra med graphics packs efter de då jag är rädd att ska finnas sånt i som man it får ha

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om jag skulle få sjansen och gå tbx i tiden och göra om det då jag vet att jag kan bättre en det som jag vissa i det sinariot och vill vissa det för er att jag kan rpa utan regelbrått vill bara inte att detta misstag ska komma iväg för att vissa min rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? om jag blir unbannad så kommer jag inte hålla på som jag gjorde och vissa att jag värkligen kan rpa ist för att vissa denna sida av min rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag och om den blir nekad så kan ni skriva vad jag ska utväkla! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka