Inaktuell Pablo Escobar | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pablo Escobar

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? --

Ditt discordnamn: pabloescobar9633

Ditt Hex-ID. steam:11000011cd4f5dd

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2000

Varför ska just du bli staff? Jag anser att rollen som Helper passar mig väldigt bra. Jag är mycket engagerad och har en bra inställning. Om jag får möjligheten att bli en del av Staff-teamet kommer jag att prestera på topp.

Jag vill bli Staff för att kunna hjälpa till med utvecklingen av Unive Roleplay. Då som helper vill jag bidra till att höja RP-nivån och hjälpa till att fortsätta utveckla servern. Jag vill vara en tillgång för communityt på Unive och vara med och driva servern mot framgång. Jag hoppas innerligt att jag får möjligheten att bli en Helper och bidra till resten av Staff-teamet.

Jag besitter goda kunskaper inom Staff-rollen. Jag är bra på att tilldela roller i Discord och hantera spelarnas RP-nivå i spelet. Jag vet också hur man hanterar bannlysningar och kan effektivisera detta arbetet. Jag tror att jag besitter de nödvändiga egenskaperna, trots att jag inte har varit Staff på Unive tidigare.

Jag är en positiv person och har förmågan att hantera kritik på ett konstruktivt sätt. Om jag gör fel kommer jag snabbt att rätta till det. Sammanfattningsvis vill jag bli Staff för att bidra till serverns utveckling och hjälpa människor som behöver hjälp med olika problem.

Jag har erfarenhet av att hantera bannlysningar på ett korrekt sätt. Som Staff är det viktigt att skaffa bevis (bannbevis) och sedan genomföra bans korrekt. Jag har även kunskaper om report och hur man gör en korrekt bannrapport.

Jag vill verkligen visa vad jag är kapabel till som Staff och jag är redo att vara aktiv och bidra med kreativa idéer till servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Dom spelarna som gör regelbrott

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska lösa det genom att plocka bort problemspelare. Samt andra spelare som begår regelbrott ska vi ta åtgärder på.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionellt beteende är grundläggande för att bidra till att rpn blir bättre för alla. Det visar även att du tar ditt arbete på allvar och att du är redo att arbeta tillsammans med andra för att nå gemensamma mål.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vaknar runt 14:00 - 02:00
Så runt 12 h om dagen sen på helgen brukar det bli 14-15 h.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag inte men kan en heldel om hur man ska bete sig samt bans, Kan även mycket kommandon

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krim vill ej säga upp mitt gäng

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka