Inaktuell Pablo Escobar | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pablo Escobar

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? pabloescobar9633

Ange ditt födelsedatum 3 Maj 2000

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill bli Medlemskap Ansvarig för att hjälpa till att reglerna följs och göra så alla har en positiv spelupplevelse. Genom att ta ansvar för att rpn går rätt till på servern och genomföra nödvändiga åtgärder, som att ge kicks och bans, kan du hjälpa till att skapa en hög rp-nivå och en förbättrad spelupplevelse för alla. Att vara tillgänglig och hjälpa användare som har frågor eller problem kan också göra stor skillnad och hjälpa till att bygga en stark gemenskap på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har tidigare erfarenhet av att hantera medlemskap genom att vara servervakt, Har även goda kunskaper inom just att prata med folk. Jag är väldigt noggrann och engagerad i unive vill att servern ska bli det bästa, att alla ska kunna ha en lika bra och positiv spelupplevelse som alla andra på servern. Jag är säker på att jag kan bidra med positivitet och att utveckla och bedriva rpn till något bättre.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Ett gott bemötande och behandla alla med respekt. Ett talesätt som beskriver denna Frågan bra: man ska bemöta andra som man själv hade velat bli bemött.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tror påverkan kommer vara extremt bra. Jag vet att folk som verkligen kan bete sig och vet hur man ska rpa kommer komma långt med sin rp. Jag skulle tex visa icke medlemmar vad som är felet när dom gör regelbrott, visa dom hur man ansöker till medlem, Förklara alla regler för dom utförligt så dom förstår så att vi kan behålla den standarden som ska vara

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag som medlem ska kunna reglerna som finns, Även hålla en högstandard på min rpa och hela tiden vilja utveckla mig och min rp som medlem tex,krim eller polis.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulle vara att hålla koll så att folk håller den standarden som ska vara på servern, Men även att ta in nya medlemmar och hjälpa nya medlemar som kanske inte förstår riktigt eller något annat.

Hur ser din aktivitetet ut? 8h om dagen detta gäller bara vardagar helger är de runt 10h som minst typ

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Sätter denna som inaktuell då du inte har svarat på frågan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka