Nekad Pablo EsCAbar | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pablo EsCAbar

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199199331609/

Ditt Hex-ID: steam:110000149daa519

Vad är din discord tagg? zeki#9752

Vem var det som bannade dig? Sather

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-20 080508.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Korruption inom yrke

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ber om ursäkt för min tidigare okontrollerade beteende och för de olagliga och oetiska handlingar jag begick som anställd inom vår bilfirma. Jag har insett att mina handlingar orsakade skada för både företaget och våra kunder. Jag vill förklara mina handlingar genom att säga att jag befann mig i en svår ekonomisk situation och var tvungen att tjäna extra pengar för att betala mina skulder. Jag valde felaktigt att sälja bilar till otroligt låga priser för att locka kunder och öka mina egna provisioner. Jag förstår nu att mina handlingar var felaktiga och stred mot företagets policy och de lagar och regler som reglerar branschen. Jag vill betona att jag ångrar mina handlingar och att jag vill göra det rätta genom att samarbeta med ledningen för att återställa skadorna och följa branschreglerna. Jag är beredd att ta ansvar för mina handlingar och arbeta hårt för att vinna tillbaka kundernas förtroende och förtroendet från mina kollegor och ledningen. Jag vill tacka företaget för att ge mig en andra chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag gjorde fel och jag ber om mycket ursäkt för att jag har märkt att unive är bättre server än alla andra jag har kört på

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hade då inte rpat så mycket jag hade runt 80-100 timmar på fivem och jag hade inte fixat alla settings så jag blev bannad for ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första kan jag ta initiativ till att lära mig om branschregler och servern regler genom att utbilda mig själv. Genom att förstå vilka regler som gäller och vilka riktlinjer som finns kan jag undvika att göra misstag som kan skada mitt företag och mina kunder.

För det andra är det viktigt för mig att ha tydliga riktlinjer och instruktioner från företagsledningen om vad som är tillåtet och inte tillåtet att göra. Det kan innebära att jag själv tar kontakt med min ledning och diskuterar vad som förväntas av mig för att undvika att göra omedvetna misstag.

För det tredje är det en god idé för mig att uppmuntra till öppen kommunikation mellan mig och mina kollegor eller ledning för att säkerställa att jag får svar på mina frågor och att jag förstår vad som förväntas av mig. Det kan hjälpa till att undvika missförstånd och osäkerhet om vad som är tillåtet och inte tillåtet att göra.

För det fjärde är det viktigt för mig att ha integritet och agera med ärlighet och professionalism när jag utför mina uppgifter. Det innebär att jag följer branschreglerna och företagspolicyn och undviker att agera på ett sätt som kan skada mitt företag eller mina kunder. Om jag stöter på situationer som jag är osäker på, bör jag söka råd från min ledning eller andra experter.

För det femte är det viktigt för mig att ta ansvar för mina handlingar. Om jag gör ett misstag eller bryter mot policyen, bör jag ta ansvar för mina handlingar och söka hjälp för att förhindra att det händer igen. Det kan innebära att jag tar kontakt med min ledning för att diskutera hur jag kan förbättra min prestation eller söker råd från andra experter inom branschen.

Genom att vidta dessa åtgärder kan jag öka mina chanser att undvika att göra liknande misstag i framtiden och arbeta på att bli en bättre anställd och en bättre person.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Följa reglerna på servern
Vara mer medveten om branschregler och riktlinjer
Ha öppen kommunikation med ledningen och kollegor
Ta ansvar för dina handlingar
Agera med ärlighet och professionalism

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka