Accepterad Pablo Emilio | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pablo Emilio

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Aleksander Hanssen

Vad är ditt discord namn? xx_gamerdude509_xxlowcult

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pablo Emilio

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Pratglad, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Pablo Emilio är en man som växte upp ensam med sin bror efter att hans mor dog och hans mor blev sjuk. Nu har de flyttat till en ny stad tillsammans för att börja ett nytt liv. särskilt intresserad av bilar, fart och pengar. Strävan efter ett bättre liv och jobb är högprioriterat för att göra en förändring i livet till det bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp, kommer och att spela för och skapa en bra atmosfär.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi spelar för att ha kul, inte bara för att förstöra för andra.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler i rp förut.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: använder information som din karaktär inte vet om. RDM/VDM att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer från Norge men jag gör mitt bästa att prata svenska för att komma mer in i min karaktär.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Är det möjligt att få en intervju ikväll eller blir det inte förrän imorgon?

Godkänd efter muntlig intervju av ??.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka