Accepterad Pabeyz | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pabeyz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198324856277/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Abedin

Vad är ditt discord namn? Pabeyz#8214

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ola Conny. Han är född i en liten by uppe i norra Sverige med endast sin svenska mamma. Farsan lämnade familjen innan Ola föddes. Mamman var arbetslös och kunde inte inte hitta jobb någonstans i närheten, de hade det därför väldigt svårt ekonomiskt, levde på bidrag och behövde verkligen leva på smulor under en vissa perioder. Ola fick aldrig gå på dagis eller skolan för att han hjälpte till hemma. När Ola var 8 år gammal gick hans mamma in i väggen, och tvingades därmed att adoptera bort Ola till Multistaden. Han flyttade runt och bodde hos många olika familjer under hans liv som tonåring. På grund av all misär som Ola upplevde dagligen, all sorg som han kände för sin mamma, gjorde att han långsamt blev mer och mer inblandad i de kriminella kretsarna runt om i Multistaden. Nu är Ola 24 år gammal, han har upplevt mycket under sitt liv och har formats efter dessa händelser. Ola vågar uttrycka sig starkt, han struntar i vad alla tycker om honom och kan alltid stå upp för sig själv och sina nära.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är hyfsat ny till servern och har nyligen förstått mig på alla regler och begränsningar som man har på servern. Jag känner att jag kommer att bidra till alla förändringar mot en bättre rp miljö. Jag gör allt för att få varje scenario att vara så verklighetsbaserad som möjligt. Exempelvis genom att säga att jag har vatten i öronen om jag har problem med ljudet, att jag har fel på ögonen om jag inte kan se något i spelet osv. Jag kommer också alltid att försöka rapportera alla som bryter mot reglerna och förstör både min och andras rp experience för att förbättra hela upplevelsen på servern. Jag strävar dessutom efter att få varje scenario att vara underhållande eftersom det är det som roleplaying handlar om, att ha kul och att känna att det är verkligt, inte att tjäna pengar eller att ¨grinda¨. Whitelist rollen kommer göra att jag kan utvidga mina kunskaper inom roleplaying och få en djupare och bättre anslutning till servern. Jag vill testa alla möjliga jobb, gå på intervjuer och inte känna mig exkluderad från servern på något sätt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har inte spelat mycket på andra servrar, men jag känner att denna servern får mig att ha kul, att känna att jag faktiskt upplever verkliga händelser och att jag alltid råkar ut för en unik upplevelse med varje ny person som jag träffar. Denna servern har en perfekt mängd spelare i servern som gör att det alltid finns någon att prata med. Multistaden bidrar alltid till en unik och rolig händelse, de flesta spelarna håller alltid karaktär och gör varje scenario unik. Staff supporten är snabb och förståndig, de vill lära alla att spela på ett sätt som bidrar till en positiv vibe på servern och Multistaden är bara den perfekta roleplaying servern för alla som vill ha kul och uppleva något utanför den vanliga tråkiga Gta online upplevelsen.

Hur hittade du Multistaden? Jag har sett yt videos på folk som spelar svensk roleplay och de flesta spelade på denna servern, jag gillade vad jag såg och valde därför att testa den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få alla att uppleva att de har roligt när de är omkring mig. Att lära känna nya människor med unika karaktärer och att få adrenalinet att pumpa. Antingen i en biljakt eller i ett litet tjafs. Jag vill testa nya bilar och prova på jobb, allt som servern har att erbjuda helt enkelt. Varje scenario vill jag ska vara så unikt och roligt som möjligt för att verkligen ge den ultimata rp upplevelsen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka