Accepterad PabEscobar | Ban överklagan [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PabEscobar

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: PabEscobar

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/escobarolol/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: escobar

Vad är din discord tagg? escobar#8275

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft, kör inte 2-300 genom staden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde våldsamt snabbt genom staden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde väldigt fort genom staden sedan svängde jag ut över en bro och fortsatte runt om staden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att man inte ska köra snabbt genom staden men jag har anledning till det, just i detta fallet. Min polare pratade med mig på komradion och sa att han höll på att bli rånad sen förlorade vi kontakten, jag åkte runt och försökte leta där han senast nämnde att han var.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla har varit små misstag som jag sedan bevisat motsatsen på. Jag vet hur man rpar och alla kan göra fel ibland.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte kört lika fort men som sagt ville hitta min kompis så snabbt som möjligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kan ta de lugnare eller kanske ta en annan väg inte direkt rakt genom staden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka