Dubbelpost PAALM | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PAALM

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Palm_Berga/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin Palm

Vad är ditt discord namn? !PAALM#3854

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2005

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Balm, han jobbar för tillfället hos postnord men försöker hitta ett nytt och bättre jobb. Martin är ny inflyttad och har tjänat mest av sina pengar på att köpa och sälja bilar hittills. Han är väldigt social och försöker oftast prata med många och få roliga samtalsämnen, han känner inte så många här i staden förutom 2 av sina kompisar sen innan. Martin har haft några få jobb tidigare men levde mest på bidrag innan han flyttade hit. Han hjälper ofta andra med saker som t.ex skjuts eller liknande då han inte har så mycket att göra på dagarna. Martin är alldeles för snäll för att kunna göra olgaliga saker men han skulle gå med på det under press eller grupptryck. Han har inte gjort olagliga saker än i staden efter incidenter där han bodde förut.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför ska just du bli whitelistad? För att jag känner att jag är bra på att RP och att jag ofta tänker på besluten jag tar i spelet om jag skulle gjort det IRL och om det passar min karaktär. Jag vill bli en större del av denna servern än bara någon random person som spelar på den. Jag känner alltså att en whitelist skulle göra så att jag själv känner att jag inte bara är någon person som spelar på eran server som sagt, utan mera.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill som jag skrev tidigare bli whitelistad eftersom att det gör att jag känner mig som mer än bara någon som spelar på eran server. Jag tycker att whitelist visare mycket om man är bra på RP eller inte, eftersom att denna server är öppen för alla så tycker jag att whitelist visar som sagt att jag är inte bara på servern för att spela utan för att RP.

Hur hittade du Unive? Jag spelade på den förut och nu vill jag tillbaka

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara kul för alla och att alla ska ha det kul och RP tillsammans

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på en men nu vill jag byta tillbaka till Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka