Accepterad PAALM | Ban överklagan [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PAALM

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Palm_05/

Ditt Hex-ID: 11000010434f5b1

Vad är din discord tagg? !PAALM#3854

Vem var det som bannade dig? Akam_P

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För i hans perspektiv så körde jag på en bil om och om igen, men i sanna verket så hade det vart en stor v-sync incident som jag har clip på. Personen i buggatin voltar med sin bil och då tänker jag hjälpa honom eftersom att det var pga v-sync, då förstår jag att staffen bannade mig eftersom att det såg fel ut vilket jag håller med om eftersom att jag kan reglerna. Men jag gjorde det pågrund av att jag tyckte synd om honom eftersom att det hände pga lagg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle försöka välta tillbaka en killes bil efter att han hade vsyncat i mig och en annan kille.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och, enligt pliktetik så var det jag som gjorde fel eftersom att jag bröt mot reglerna men om man kollar genom konsekvensetiken så var det en felaktig ban eftersom att jag skulle hjälpa honom eftersom att det laggade. Sen var det ju utanför torget vilket gjorde det lite allvarligare eftersom att flera personer såg det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad i början för ooc. Och sen har jag en större ban, när jag skulle byta server så letade jag upp den killen som jag hatade på servern och slog ner honom och blev alltså bannad för RDM och det var en korrekt ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hjälpa honom eftersom att det är emot reglerna, men jag tyckte så synd om honom eftersom att det hade laggat, men jag borde inte gjort det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har deffinetivt lärt mig något nytt eftersom att nu vet jag att man inte ska hjälpa även fast lagg eftersom att det är regelbrott.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka