Nekad PAALM | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PAALM

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Palm_05/

Ditt Hex-ID: 11000010434f5b1

Vad är din discord tagg? PAALM#3854

Vem var det som bannade dig? Minns ej, jag har väntat ut min tid

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlogging

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ajg stängde av spelet när ajg hade dött i ett scenario efter att min mamma var på väg att komma in i mitt rum. Detta är jag medveten om är fel och jag skulle aldrig gjort det om jag visste att en kille hade sett mig och tänkte loota mig. Jag har aldrig vart bannad för combatlogging eftersom att jag har trott att det är enkelt att inte bli bannad för det eftersom att det inte är svårt att inte lämna i ett scenario, men jag stängde av eftersom att jag trodde att scenariot var klart. Eftersom att Philip har sagt att man inte ska gå runt och loota i scenarion.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade dött av falldamage efter ett skottscenario i nakenstaden. Jag råkade trilla ner för berget och landade i en buske och dog. Efter typ 15 minuter så hörde jag någon gå (klockan var 5 på morgonen). Då stängde jag av datorn eftersom att jag trodde att ingen skulle se mig. Jag tänkte att jag kommer ju ändå respawna när jag kommer in sen. Då pratade jag med staff sen på telefonen om vad som hade hänt och då sa dom att jag skulle respawna. Dagen efter på kvällen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En var när jag var ny och pratade ooc

Den andra och tredje har vart bådas fel, jag som gjorde fel för att hjälpa andra (när jag tänkte genom sinneslagsetiken) och sen så har staff kommit in mitt i allt och inte sett hela scenariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara stängt av skärmen så att jag fortfarande hade vart inne på servern men med skärmen av. Och inte starta scenarion så sent på kvällen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, jag har lärt mig mycket. Jag kommer att tänka om jag hinner avsluta det jag startar.

PS! måste jag göra om min kriminell ansökan, whitelist ansökan, servervakt ansökan?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka