Nekad Paaajlen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paaajlen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198028459850/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jens Pihl

Vad är ditt discord namn? Piiiiihl#1261

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 1990

Berätta om din karaktär. Janne Kofot är en man i 47-års åldern som kommer från en stökig uppväxt i en bruksort där antalet fingrar på händer hos invånare avviker från det normala. Bristen på kärlek i uppväxten har gjort han till en hårdhudad, sur och otrevlig man.

Efter många år som småkriminell vill nu Janne börja om på nytt och skaffa sig ett hederligt arbete inom fordon/logistik där han får utlopp för sin extremt arbetselaka sida. På fritiden försöker han fortfarande lista ut reglerna i Black Jack.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att följa reglerna och göra mitt yttersta för att alla ska ha en trevlig upplevelse på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med ett seriöst, trevligt och roligt rollspelande med serverns välmående i fokus.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allting handlar inte om min karaktär utan man får spela med även om det inte "gynnar" min karaktär i längden.

Hur hittade du Unive? Jag sökte efter svenska RP-servrar och Unive lät intressant.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka