Accepterad Paaajlen | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Paaajlen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198028459850/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jens Pihl

Vad är ditt discord namn? Piiiiihl#1261

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sixten Broberg, 48 år och kommer från en stökig uppväxt i en bruksort där antalet fingrar på händer hos invånare avviker från det normala. Bristen på kärlek i uppväxten gjorde Sixten till en uppkäftig jävel som redan vid 12 års ålder var ett känt namn hos polisen då han spenderade mer tid i häktet och på olika ungdomshem än hemma i pojkrummet. Detta har dock varit positivt för Sixten då han under sina ungdomsår har byggt upp ett nätverk med andra kriminella och var det någon som behövde ett extra huvud till ett jobb kunde man alltid ringa "Broberg". Han tackade aldrig nej till en chans att tjäna några hackor. Sixtens specialitet var dock att charma äldre damer och således lura dessa stackare på pengar, det var något med hans sätt att föra sig som gjorde att deras plånböcker stod öppna som gäddkäftar.

Efter många år som småkriminell avtjänade Sixten nyligen ett långt fängelsestraff för mord. Det var en make till en av Sixtens alla "damer" som hade fått nog och sökt upp honom för att få upprättelse. Under fängelsetiden har han reflekterat över sitt liv, charmat kvinnliga plitar, pluggat upp sina gymnasiebetyg och fyra gånger i veckan gått på anger management för att råda bot på hans korta stubin. Nu vill Sixten börja om på nytt och förhoppningsvis få sig en fast anställning, detta trots att ingen tror att han ska kunna leva som en vanlig Svensson, inte ens han själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en social typ som kommer att bidra med positivitet och det vore kul att få lära känna andra medlemmar på Unive och tillsammans utvecklas inom RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har alltid varit ett fan av RP och kommer att bidra med roliga och seriösa scenarion där fokuset ligger på att vi alla ska ha en trevlig upplevelse på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man bygger en bra RP-miljö genom att både vinna och förlora scenarion. Tvärtom blir det om man gör allt i sin makt för att vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig om servern.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka