Nekad Pa1m | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pa1m

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? dubblav_33601

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gunner Palm 21 år gammal ifrån norra sidan av stockholm

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rimlig, Mogen, Sansad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gunner har en händelserik livshistoria och har växt upp med sin Mamma från att han var 3 år gammal. Hans pappa flyttade tillbaka till Cuba när Gunner var 3 och har ingen kontakt idag alls. Sen liten har han spelat fotboll och varit driven som person i allt han har gjort. Från att sparka boll på fritidsgården till super ettan i två år. Matchen sista säsong 2024 drar Gunner korsbandet vilket leder till att han slutar med fotbollen då många rehabilitets försök gjorts. Gunners framtidplaner nu är att bygga upp något eget, han vill utforska och lära sig, vad exakt han ska hitta på är oklart., men sen liten har han varit driven vilket kommer att hjälpa honom oavsett vad han gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med kreativ och unik rp, jag som person är även väldigt social vilket gör att jag alltid gillar att konversera med folk och ta mig fram verbalt. Roliga och genomtänkta scenarion är även något jag hoppas på att få kunna göra. Jag går även sista året på gymnasiet nu och är hemma större del av tiden, vilket leder till att det blir många timmar framför datorn, jag kommer med andra ord vara en väldigt aktiv och delaktig spelare på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du ska spela för att även motpartern och du har en bra realistisk upplevelse, i scenario som tillexempel bankrån eller fritagningar är det viktigt att rollspela med suntförnuft och inse att man inte alltid behöver gå ifrån ett scenario vinnande. Finns det möjlighet att förhandla med polisen och göra scenariot roligare och bättre ska man alltid göra det. sammanfattat ska man spela för att parten man möter ska kunna vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, har spelat fiveM väldigr länge tidigare och regelbrott har abslout skett, jag tar alltid med mig kritik och lär mig från misstagen jag gör för att kunna förhindra det i framtiden, jag lärde mig att oavsett vilken situation du är i ska man alltid utgå från grund regeln suntförnuft

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, suntförnuft, OOC, metagming, RDM, VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer att vara väldigt aktiv

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att de är samma, du har 24 timmar på dig att återgälda det annars nekas din ansökan automatiskt

[besvara på detta medellandet när det är återgäldat]

har återgärdat det, kan jag få väntar p intervju rollen tack

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka