Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/P4NTON
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Gustafsson
Vad är ditt discord namn? P4NTON#7535
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Anton Cristiansson är en 26 årig glad gotlänning. Han har levt hela sitt liv på gotland tills nu då han vill göra något med sitt liv, han vill bli någon att komma ihåg. Men det stora problemet är att vad han ska bli ihågkommen som vet han inte ännu. Det kommer däremot inte bli alldeles för svårt då han är en riktig kämpe med många goda erfarenheter. Anton är också väldigt hjälpsam och kommer bra överens med folk i sin omgivning.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är så aktiv som jag bara kan samtidigt som jag försöker genomdriva bra och rolig rp för alla.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra stuff, pluggins och comunity
Hur hittade du Unive? jag var inne på fiveM och kollade genom svenska servrar och så testade jag denna se så började jag gilla den, så nu försöker jag bli medlem så jag får ut mer av servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? få folk glada och föregå med bra rp
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Inget speciellt för tillfället, vi får se vart rp'andet tar mig.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope, när jag börjar spela på en så vill jag ge den så mycket tid jag kan.
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton Gustafsson
Vad är ditt discord namn? P4NTON#7535
Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2006
Berätta om din karaktär. Anton Cristiansson är en 26 årig glad gotlänning. Han har levt hela sitt liv på gotland tills nu då han vill göra något med sitt liv, han vill bli någon att komma ihåg. Men det stora problemet är att vad han ska bli ihågkommen som vet han inte ännu. Det kommer däremot inte bli alldeles för svårt då han är en riktig kämpe med många goda erfarenheter. Anton är också väldigt hjälpsam och kommer bra överens med folk i sin omgivning.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är så aktiv som jag bara kan samtidigt som jag försöker genomdriva bra och rolig rp för alla.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra stuff, pluggins och comunity
Hur hittade du Unive? jag var inne på fiveM och kollade genom svenska servrar och så testade jag denna se så började jag gilla den, så nu försöker jag bli medlem så jag får ut mer av servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? få folk glada och föregå med bra rp
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Inget speciellt för tillfället, vi får se vart rp'andet tar mig.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nope, när jag börjar spela på en så vill jag ge den så mycket tid jag kan.