Nekad P3__xx | Whitelist ansökning (Sebastian)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

P3__xx

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129613000/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Persson

Vad är ditt discord namn? P3#3080

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Adam Persson är en ung kille som nyss har flyttat till staden. Han har hamnat i dåliga relationer med sina nära och flyttade från staden för att förändra sitt liv, han är 20 år och gillar olika maträtter och att hjälpa andra.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill vara med att bidra med en bra community och ha mer möjligheter inom rp:n.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna server har bra admins och support och agerar snabbt vilket gör att inga lallare kan komma in och förstöra. Servern är alltså bra för mig eftersom den ger mig igen stress över lallare mm.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den via en kompis som spelade på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt med andra personer. Att jag kan vara en karaktär och inte bli abusad för den jag är. Då kan jag bjuda på mig själv utan att oroa mig för dåliga saker.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka