Nekad p1quee | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

p1quee

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? 32yhn

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adel Dum 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snabb lojal smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Adel dum och är 17 år gammal. Adel växte up i rinkeby och hade det riktigt tuft. Adel hade sin mamma och pappa och sina 3 tvillingar Abdi Abdullah Leo Eriksson och Akmed Dum. Adels föräldrar knarkade och drack väldigt mycker alkohol och lät barnen vara hungriga hela dagarna. Adel var den som tog hand om sina syskon så mycket han bara kunde han baxa från amos för att familjen skulle kunna få äta. En dag när Adel var 14 år gick han i en liten gränd där han såg en lastbil med öppnar dörrar där bak Adel som är så nyfiken gick och kollade och såg vapen där inne han tittade sig omkring och tog en m9 och sedan sprang därifrån, det han inte visste var att dem hade span på han. Så nästa dag så gick Adel vid exakt samma gränd och fick en påse över huvudet och sen blev in kastad i en bil/skåpbil och där med hade blivit kidnappad av dem så kallade ballas. Dem erbjöd Adel ett knark jobb som han mera var tvungen att göra så han hoppa på vespan och åkte till detinationen där han skulle lämna knarket och klara det. Detta fortsatt ett bra tag tills 2013/09/21 då Adel blev tagen av polisen när han hade en m9 på sig han åkte in i ungdomsfängelset 4 år och kom ut 2017 det var så Adel kom in i det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer kunna bidra med en bra rp nivå där de blir roligt för båda parterna, kommer kunna bidra med en rolig och social rp nivå t.ex om någon frågar vart något ligger så hjälper jag gärna dem med en social rp och kör dem ditt eller något sådant. Jag kommer också kunna hjälpa dem som är nya till RP med att lära dem alla regler och hur man kan rpa på en bättre och mer realistisk nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vi säger att någon t.ex riktar mot dig iställer för att bara åka iväg så kan du hoppa ut och ha ett mera socialt rp mot den andra parten så det blir roligt för båda parterna. Eller om du kanske förhandlar med polisen i ett butiksrån så ska du göra det roligt för båda parterna där och inte ställa orimliga krav.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja ett par gånger. Har blivit bannad innan för montage problemspelare osv. Jag har lärt mig av mina tidigare misstag och tagit dem återgäder jag fått.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Du dödar / slår folk utan ett bakomligande scenario. VDM: Du använder ditt fordon som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka