Nekad p1quee | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

p1quee

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/300nia/

Ditt Hex-ID: 11000014aca4ac4

Vad är din discord tagg? adel392 32yhn eller kazlah999

Vem var det som bannade dig? LUDDE eller Philip (Kan va bannad på fivem också vet inte)

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev saker jag inte borde skrivit i generellt, onödigt av mig och kommer aldrig hända igen. Jag vet ej varför jag lallade som jag gjorde men ångrar det rejält i efterhand.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag motargumenterade på ett väldigt onödigt sätt mot Philip, då jag pratade om en berättlse jag tänkte berätta för en annan invid på unive. Men det eskalerade och jag vet inte ens själv varför jag fortsatte skriva imot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% jag som gjorde fel, förtjänad ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, har blivit bannad flertals gånger men lärt mig av dessa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig skrivit något i generellt från första början. Endast onödigt ifrån min sida.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att argumentera imot folk kan vara nödvändigt men oftast är det ej det. Jag hade bara kunnat vara tyst där och inte fortsatt skriva något så skulle jag aldrig suttit här och skrivit dethär.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka